Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    להביא את השף הביתה

    רוצים לעשות ערב כיף לכל המשפחה? רוצה לפנק את בת הזוג? מארגנים יום הולדת מצומצמת עם החברים הטובים? ובכן, כל אלה הם אכן סיבה למסיבה! כמוכן, על מנת לחגוג אירועים אלו, יש צורך לחשוב על מקום או על פעילות מקורית לעשות, ואין זה דבר פשוט. אולי חדר קריוקי? אולי חדר בריחה? או ארוחת שף בבית? מתוך כל אלה, ארוחת שף בבית יכולה לאחד בין כולם סביב השולחן, תוך כדי שעושים את הדבר שכולם הכי אוהבים לעשות- לאכול, ועוד אוכל איכותי ומשובח. ארוחות שף פרטיות הן מצד נותנות חוויה של מסעדה ושל יציאה חגיגית, ומצד שני הן אינטימיות וביתיות. שירת הסירים, על ידי שף ירון חן, מספקת ארוחת שף איכותית וטעימה בבית, שתיתן לכם את החוויה הטובה ביותר!

    ארוחת שף בבית שלכם

    ארוחת שף בבית שלכם אינה בגדר חלום ואתם יכולים להפוך אותו למציאות. איזו ארוחת שף אתם רוצים? לנו, שירת הסירים, יש שלל אפשרויות לארוחות שף.
    ארוחת שף גורמה- עם 3 מנות פתחה, 3 מנות עיקריות וקינוח. תקבלו בארוחה סלטים, סיגרים, ומגוון סוגים של דגים ובשרים.
    ארוחת בשרים- תפריט בשרים למביני עניין הכולל כנאפה בקר, נקניקיות, סטייקים ותוספות נלוות.
    ארוחת שף גלילית- ארוחה בניחוח ישראלי. כולל סוגים שונים של קרפצ'ו, דגים, סלט טאבולה, קבב טלה ועוד.
    כמוכן, ארוחות השף יכולות להיות לקבוצות גדולות, קבוצות קטנות ואפילו לזוג, שף ירון חן ידאג לכמויות המדויקות כך שלכולם יהיה מה לאכול.

    אתכם לכל הערב

    שף ירון חן, שהחל את דרכו בתור טבח כמשרת סטודנט, התגלגל בתחום ומצא את עצמו שף של מסעדות נחשבות בתל אביב. בשנת 2014 החליט להגשים חלום ולהיות שף פרטי, וכך נולדה שירת הסירים. ארוחת שף בבית וסדנאות בישול הם דברים שהוא מציע, כשהוא מבטיח שאיכות האוכל תהיה ברמה הגבוהה ביותר, תוך מתן מגוון סוגים של תפריטים, וכמובן גם היחס האישי שהוא נותן עבור כל סועד, בין אם זו ארוחה זוגית ובים אם מדובר באירוע גדול וחגיגי.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      ארוחת שף פרטית נוספים

      ארוחת שף פרטית מביאה עד הבית את מנות הגורמה המפורסמות. חוגגים יום הולדת עם המשפחה והחברים? מארגנת מסיבת רווקות עבור חברה קרובה? מתקרב יום הנישואין ואתה מחפש רעיונות חדשים לערב רומנטי? ארוחה מושחתת זו, בהפקתו ובבישולו של שף מקצועי היא הפתרון המומלץ עבורכם. בבואכם לתכנן את האירוע הפרטי הבא שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם השף ירון חן – לארוחה מלאה כל טוב.

      ארוחת שף פרטית לזוג

      ענף הקולינריה הישראלי הוא מקור לגאווה: לצד תכניות הבישול הרבות וספרי המתכונים המושקעים ניתן גם להתרשם מהמסעדות האיכותיות הסובבות אותנו. בין אם מדובר בערים הגדולות או הקטנות – מבחר המקומות בהם נוכל לבקר וליהנות מארוחה של מספר מנות הוא עצום.

      במקביל לכל זאת, התפתח טרנד נוסף לאורך השנים האחרונות: שפים רבים יוצרים מגבולות הטלוויזיה והמסעדות ומכינים ארוחות פרטיות לזוגות ולקבוצות קטנות. כלומר, במקום לנסוע לערים רחוקות ולבקר במסעדות שף שונות, ניתן להביא את השף עד הבית וליהנות מהמטעמים שלו בחיק הסביבה הקרובה והאהובה.

      בין אם אתם חוגגים יום הולדת עם חברים טובים או שמא אתם מתכננים ארוחה רומנטית עם בני הזוג, ארוחת שף היא דרך מעולה לחגוג את החיים: לצד שימוש בחומרי גלם איכותיים, השף ישקיע את תשומת הלב המרבית בכל פרט בתפריט ובהכנת המנות עצמן. מתעניינים בארוחת גורמה בביתכם? ארוחה זו מתבססת, בדרך כלל, על ארוחת טעימות יצירתית ונועזת. את תפריט הטעימות תוכלו לבנות בהתבסס על בחירה מתוך מגוון מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים.

      כאשר מדובר על ארוחת שף, איכות היא לא מילה גסה

      נהנים מסלטים קרים או חמים? או שמא אתם נהנים לאכול מנות בשריות? בין אם מדובר במנת פסטה מלאה ברוטב עסיסי ובין אם מדובר בקינוח מתוק, הטעימות אותן תאכלו בארוחת השף יעלו חיוך על פניכם. בהתאם לכל זאת, ובכדי ליצור את הארוחה המושלמת, חשוב לדון עם השף על חומרי הגלם בהם הוא ישתמש כמו גם על המחיר עבור הארוחה המושבחת.

      ארוחת שף פרטית מציעה הרבה מעבר לארוחת טעימות איכותית: היא מציעה הגשה של יצירות אומנות על כלים ייחודיים לצד מפיות צבעוניות. רוצים לקחת חלק בחוויה חד-פעמית זו? השף ירון חן, שבבעלותו החברה "שירת הסירים", יסייע לכם להגשים את החלומות הקולינריים שלכם בסביבה המוכרת שלכם.

      מסיבה עם שף פרטי בבית

      בתקופה של מגפת הקורונה, רבים הכניסו את האירועים המרגשים בחייהם הביתה והפיקו אירוע חגיגי ומצומצם. אמנם הקורונה מאחורינו, אך רבים בוחרים לקיים אירועים במתכונת זו,...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט