Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    מסיבה עם שף פרטי בבית

    בתקופה של מגפת הקורונה, רבים הכניסו את האירועים המרגשים בחייהם הביתה והפיקו אירוע חגיגי ומצומצם. אמנם הקורונה מאחורינו, אך רבים בוחרים לקיים אירועים במתכונת זו, בהרשאת אותה התקופה. באירועים אלו, הזמינו תקליטן, מפיק, שף פרטי- בבית. שף פרטי בבית מקיים אירועים לכמות מכובדת של אנשים וגם לכמות מצומצמת, וגורם להם להרגיש כאילו הם באירוע חגיגי ואלגנטי, עם צלחות ברמה גבוהה, אוכל מדהים ושירות יוצא דופן. אם אתם מחפשים את השף הפרטי שיגרום לאירוע שלכם להיות בדיוק כזה, שירת הסירים כאן בשבילכם. יחד עם הובלתו של שף ירון חן, תהיו בטוחים שעל האוכל באירוע, לא יהיה לכם צורך לדאוג כלל.

    איך בוחרים שף פרטי בבית

    בחירת שף פרטי בבית יכולה להיות יותר מאתגרת ממה שאתם חושים, אך בכל זאת אפשרי. להלן כמה עצות שיעזרו לכם בבחירת השף המושלם עבורכם.
    ראשית, חשבו על מה הייתם רוצים להגיש באירוע. האם זה שולחן בופה? האם זה מנות אישיות ומצולחתות יפה, האם זה אוכל ללא מקום לטעויות או אוכל בסגנון גורמה? דמיינו את הארוחה בראש, וכך תוכלו לפסול במהרה את אלו שלא עומדים במה שאתם רוצים.
    שנית, קראו ביקורות. שימו לב שהביקורות הן משבחות, ומתייחסות לעמידה בזמנים, סדר וארגון, האוכל עצמו ומתן השירות. כמוכן, אם יש לכם סעיפים אשר חשובים לכם יותר, אתם יכולים לוודא בביקורות שאותו סעיף אכן מופיע. בנוסף, כמובן שההמלצה היא לקחת שף בעל ניסיון, על מנת למזער סיכויי לטעויות.
    דבר אחרון ולא פחות חשוב הוא המחיר. שימו לב שהמחיר שאתם מקבלים בהצעת המחיר הינו תואם את מה שאתם מקבלים. רבים נוטים לקחת סכומים גבוהים מדי, כי הם סבורים שהלקוח לא בקיא בטווח המחירים, וכן יש מקום להתמקח עם השפים.

    על שירת הסירים

    שף פרטי בבית, שעומד בכל הקריטריונים, הוא שף ירון חן שעומד בראש שירת הסירים. שירת הסירים הינה חברה ותיקה המספקת שירותים של סדנאות בישול וארוחות שף ברמה גבוהה. צרו איתנו קשר ואנחנו מקווים לראותכם באירוע הקרוב שלכם!

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      ארוחת שף פרטית נוספים

      ארוחת שף פרטית מביאה עד הבית את מנות הגורמה המפורסמות. חוגגים יום הולדת עם המשפחה והחברים? מארגנת מסיבת רווקות עבור חברה קרובה? מתקרב יום הנישואין ואתה מחפש רעיונות חדשים לערב רומנטי? ארוחה מושחתת זו, בהפקתו ובבישולו של שף מקצועי היא הפתרון המומלץ עבורכם. בבואכם לתכנן את האירוע הפרטי הבא שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם השף ירון חן – לארוחה מלאה כל טוב.

      ארוחת שף פרטית לזוג

      ענף הקולינריה הישראלי הוא מקור לגאווה: לצד תכניות הבישול הרבות וספרי המתכונים המושקעים ניתן גם להתרשם מהמסעדות האיכותיות הסובבות אותנו. בין אם מדובר בערים הגדולות או הקטנות – מבחר המקומות בהם נוכל לבקר וליהנות מארוחה של מספר מנות הוא עצום.

      במקביל לכל זאת, התפתח טרנד נוסף לאורך השנים האחרונות: שפים רבים יוצרים מגבולות הטלוויזיה והמסעדות ומכינים ארוחות פרטיות לזוגות ולקבוצות קטנות. כלומר, במקום לנסוע לערים רחוקות ולבקר במסעדות שף שונות, ניתן להביא את השף עד הבית וליהנות מהמטעמים שלו בחיק הסביבה הקרובה והאהובה.

      בין אם אתם חוגגים יום הולדת עם חברים טובים או שמא אתם מתכננים ארוחה רומנטית עם בני הזוג, ארוחת שף היא דרך מעולה לחגוג את החיים: לצד שימוש בחומרי גלם איכותיים, השף ישקיע את תשומת הלב המרבית בכל פרט בתפריט ובהכנת המנות עצמן. מתעניינים בארוחת גורמה בביתכם? ארוחה זו מתבססת, בדרך כלל, על ארוחת טעימות יצירתית ונועזת. את תפריט הטעימות תוכלו לבנות בהתבסס על בחירה מתוך מגוון מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים.

      כאשר מדובר על ארוחת שף, איכות היא לא מילה גסה

      נהנים מסלטים קרים או חמים? או שמא אתם נהנים לאכול מנות בשריות? בין אם מדובר במנת פסטה מלאה ברוטב עסיסי ובין אם מדובר בקינוח מתוק, הטעימות אותן תאכלו בארוחת השף יעלו חיוך על פניכם. בהתאם לכל זאת, ובכדי ליצור את הארוחה המושלמת, חשוב לדון עם השף על חומרי הגלם בהם הוא ישתמש כמו גם על המחיר עבור הארוחה המושבחת.

      ארוחת שף פרטית מציעה הרבה מעבר לארוחת טעימות איכותית: היא מציעה הגשה של יצירות אומנות על כלים ייחודיים לצד מפיות צבעוניות. רוצים לקחת חלק בחוויה חד-פעמית זו? השף ירון חן, שבבעלותו החברה "שירת הסירים", יסייע לכם להגשים את החלומות הקולינריים שלכם בסביבה המוכרת שלכם.

      תפריט ארוחה איטלקית

      ארוחה איטלקית על טהרת המסורת בארוחה נפליג למסע טעמים מהצפון לדרום איטליה   ראשונות לבחירה 3 מתוך 8 • ירקות קלויים – מגוון ירקות קלויים בזילוף של שמן...

      המשיכו לקרוא >

      לחגוג בבית עם שף פרטי

      רבים מחפשים דרכים איך לחגוג אירועי בבית ובכל זאת להפוך אותם לאלגנטיים וחגיגיים. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים לקיים אירועים כמו בר ובת מצווה,...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט