Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    שף פרטי בצפון

    יש אירועים שבהם ברור לכולנו שאנחנו משחררים את השליטה ונותנים למקצוענים לדאוג לעבודה- רובנו איננו יודעים להתחיל אפילו להבין כיצד מכינים אוכל ל-40 או 60 מוזמנים. מדובר בהפקה שדורשת צוות שלם וציוד מיוחד ושם ברור לנו שלא נוכל לפעול לבד, אך עם זאת לעתים קרובות כשמדובר בכמה אנשים בודדים, רובנו נבחר להרים את הכפפה ולקחת צ'אנס על הפקה עצמית ולהכין לבד את הכיבוד והארוחה העיקרית. עם זאת, חשוב שנשאל את עצמנו איך נרצה להגיע לאירוע, ועד כמה אנחנו בטוחים שנוכל להשיג את כל מה שנרצה בכוחות עצמנו. ברגעים כמו אלו, שווה לבחון אפשרות לסיוע מקצועי המותאם לאירוע בוטיק- אם חיפשת לאירוע הבא שלך שף פרטי בצפון, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילך.

    שף פרטי בצפון – אין צורך לוותר על כלום

    ברוב המקרים, יעמדו בפנינו שתי אפשרויות אם נבחר לארח את האירוע בעצמנו – לקנות אוכל מוכן או לבשל בעצמנו. קניית אוכל מוכן מביאה איתה גם לא מעט מורכבויות, כל כך הרבה שאלות עולות בו זמנית – כיצד נחמם את כל האוכל בזמן כשהאורחים יבואו? איך נדאג ששום דבר לא יתקלקל? מה עם כלי הגשה מתאימים? כל השאלות הללו, ועוד לא התחלנו אפילו לדבר על איכות האוכל, שלא תמיד תהיה בסטנדרטים הכי גבוהים כשמדובר בכמויות גדולות בהזמנה מראש. לעתים קרובות, אנחנו נדרשים להתפשר ולבחור בארוחה בינונית יחסית כדי לעמוד בכל הדרישות הלוגיסטיות של האירוע. עכשיו, עכשיו אין עוד צורך להתמודד עם הדילמה הזו. עם שף פרטי בצפון ניתן לקבל מענה מקיף גם לאירועים קטנים, וליהנות ממנות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בהגשת בוטיק מפנקת ואינטימית.

    שף פרטי בצפון עד הבית

    במשך 15 השנים האחרונות השף ירון חן רכש מיומנות גבוהה במגוון רחב של טכניקות במטבח- מהכשרתו בבית הספר הקולינארי תדמור ועד להתנסות במגוון רחב של מסעדות מובילות בישראל, הוא מביא אתו משהו ייחודי, חדשני ומקצועי באופן בלתי מתפשר לכל אירוע. הוא זה שייקח את האירוע שלך לסטנדרטים חדשים של יוקרה עם טעמים משגעים.

    ארוחת שף בצפון

    מה נאכל הערב? נבשל בבית? נצא לארוחת ערב במסעדה טובה או שאולי נזמין משלוח הביתה? בין אם נבחר לבשל, לצאת או להזמין טייק אוויי, עם הזמן הדברים עשויים לשעמם. אם גם עבורך אוכל הוא הרפתקה וחקירה, לא פחות מאשר דרך להשביע את הרעב, סביר להניח שיותר מפעם אחת שאלת את עצמך מה השלב הבא במסע הזה. בשנים האחרונות, אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם הקולינריה הוא להתכנס יחד לארוחות פרטיות באווירה אינטימית בהכנת שף פרטי. לאירוע משפחתי קטן ומיוחד, כחוויה מיוחדת לך ולחברים, כערב רומנטי במיוחד או לכל מטרה אחרת, כעת זמין לך שירות ארוחת שף בצפון שיאפשר לך לעבור חוויות טעם חדשות, ממש בנוחות של הבית.

    ארוחת שף בצפון – מה היא כוללת?

    במהלך ארוחת שף בצפון למעשה, אנו מקבלים את כל החוויה שאנו מצפים לקבל במסעדה, אך בהפקה שנועדה אך ורק עבור הקבוצה שלנו. צוות המטבח יגיע אל המגרש הביתי שלנו ומהרגע שייכנסו, הם ידאגו לכל הנדרש. לכם יישאר רק לפתוח בקבוק יין טוב, ליהנות משיחה נעימה, להתענג מהריחות שיעלו מהמטבח ולהתחיל להתכונן לערב מרגש. הצוות יבצע את העריכה המלאה של השולחן, יביא את כל חומרי הגלם הנדרשים לארוחה וילוו אתכם לכל אורך הערב – מהכנת כל המנות ועד ההגשה לשולחנות. בסוף הערב, יפונו כל הכלים והצוות יותיר את הבית והמטבח כשהם נקיים ומסודרים. זוהי חוויה שונה בתכלית מבילוי סטנדרטי במסעדה, והיא מהווה את השילוב האידיאלי שבין בילוי שקט ונעים עם קבוצת חברים ובין הנאה מהחוויה הקולינרית הייחודית שניתן לקבל רק במטבחי עילית. לא בכל יום אנחנו זוכים לבקר במסעדה בה אנחנו בונים את התפריט במדויק להעדפות והצרכים האישיים שלנו, עם האווירה שתמיד רצינו ליהנות ממנה בזמן הארוחה ויותר מכל – בלי לעזוב בכלל את הבית.

    ארוחת שף בצפון בביתכם!

    שירת הסירים בניהול השף ירון חן מלווה כבר שנים קבוצות ובונה יחד איתן תפריטים בהתאמה אישית לארוחת החלומות שלהן. נשמח לסייע גם לך לתכנן ארוחת שף מיוחדת שתעניק לך ולאורחים שלך חוויה טעימה, מהנה ויוצאת דופן.

    צריכים רעיון לחגוג אירוע

    אתם מתכננים כבר תקופה ארוכה יום הולדת לאחד מבני המשפחה, אך לא מצליחים לחשוב על רעיון טוב. אתם רוצים שהמשפחה תתאחד לאירוע רגוע ומיוחד בו זמנית, רצוי מאוד בבית, שיהיה אינטימי ובכל זאת מיוחד. אין ספק שאין זה קל לחשוב על אירוע מתאים, כך זה לא בלתי אפשרי. הזמנת שף פרטי למשל, יכולה לענות לכם על כל הדרישות. אירוע שמתקיים בבית, אלגנטי אך נינוח, עם אוכל טעים ואפס התעסקות. אם אתם רוצים לקיים ארוחת שף בצפון, שירת הסירים על ידי שף ירון חן, ישמחו לבוא לשמח אתכם ביום ההולדת.

    מדוע לקיים ארוחת שף בצפון

    רבים שואלים מדוע לקיים ארוחות שף בצפון. הרי שעבור אוכל טוב ניתן ללכת למסעדה, ובשביל להישאר בבית ניתן להכין אוכל או להכין קייטרינג. ובכן, להזמנת שף פרטי יש מספר סיבות. ראשית, מדובר באירוע שניתן לבוא אליו יפים ומכובדים. רבים חוששים שבגלל שהאירוע הוא בבית, אנשים יוזילו בלבוש שלהם ובכך האירוע יראה פחות חגיגי. אז כן, נשים, שימו שמלות ועקבים וגברים שימו את המכופתרת החגיגית שלכם, כי האירוע הזה הוא חשוב והוא דורש התארגנות חגיגית. כמוכן, תוכלו להנות מאווירה ביתית, יחד עם שירות מעולה. אתם תקבלו מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים, צלחות ברמה גבוהה וכמובן שירות כמו במסעדה. למרות שהאירוע הוא בבית, הוא ירגיש לכם כאילו אתם בחדר אירוח פרטי. דבר אחרון, כמה כיף זה לשתות אלכוהול בנחת, מבלי לדעת שצריך לנהוג חזרה הביתה? לעיתים קרובות כשיוצאים לאירועים רבים בוחרים לנהוג ולא לשתות אלכוהול, ואין ספק שזה מאוד מבאס. כאן, תוכלו לשתות יין ולדעת שזה בסדר אם אתם טיפה משתכרים.

    קצת על שירת הסירים

    שירת הסירים, על ידי שף ירון חן, מקיימת ארוחת שף בצפון ברמה גבוהה. כלומר, האוכל הוא מעולה, צורת ההגשה של המנות היא כמו במסעדות והשירות שניתן הוא נעים ומסביר פנים. עם הניסיון הרב של שף ירון חן ושלל הביקורות השבחות שניתנו לו לאורך הקריירה, אין ספק שלאירוע הבא שלכם אתם בוחרים בשירת הסירים.

     

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      שף פרטי בצפון

      במידה וגם אתם מחפשים אחר שירותיו של שף פרטי בצפון, הרי שאתם ככל הנראה כבר מכירים את היתרונות שבעבודתו. חברת" שירת הסירים" מזמינה אתכם לקחת חלק בחוויה קולינרית בלתי נשכחת וטעימה במיוחד אשר תובל על ידי השף ירון חן. השף ירון רכש את הכשרתו בתדמור ואת ניסיונו העשיר במגוון רחב של מסעדות מובילות בתל אביב. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו ולהבטיח את הארוחה המשובחת ביותר שירכיב ויכין למענכם אחד השפים המוכשרים והטובים ביותר בצפון הארץ.

      שף פרטי בצפון – על יצירתה של הסעודה המושלמת

      כישוריו ועבודתו של שף פרטי בצפון הארץ מאפשרים לו להיחשף למגוון רחב של טעמים מיוחדים. כך שגם את המנות הפשוטות והמוכרות שאתם אוהבים, הוא יוכל לשדרג בצורה המושלמת והטעימה ביותר. כך שבשעה שאתם עובדים יחדיו על יצירתו של תפריט מיוחד לארוחה לגיגית, וודאו כי אתם מקדישים את תשומת לבכם גם להמלצותיו.

      כך שבין אם אתם מעוניינים בסעודת בשרים עסיסית ונימוחה או ארוחה טבעונית, בריאה וצבעונית, הרי שביחד תוכלו ליצור את רשימת המנות המיוחדות והטעימות ביותר לאירוע אותו בחרתם לציין. בין אם מתאבנים, אוכל רחוב, מנות ראשונות מכל רחבי העולם ומנות עיקריות מפנקות ועשירות או אפילו קינוח שיגרום לכם ללקק את האצבעות, הרי שבחירה בשירותיו של השף ירון חן, תהיה זו שתעניק לכם את האפשרות לשבת עם החברים והמשפחה ביותר האירוע וליהנות מהריחות המטריפים שעולים מן המטבח וממתינים רק לרגע בו תהיו מוכנים סוף סוף לטעות את סעודת המלכים שהוכנה במיוחד בעבור האירוע המיוחד שלכם.

      תכנון אירוע בקלי קלות

      פנו אל חברת "שירת הסירים" עוד היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בארגון כלל הפרטים החשובים ליצירתו של האירוע המושלם. זאת החל מהרכבת התפריט וסדר המנות ועד לקביעת זמני הגשתן על ידי המלצרים המיומנים, השירותיים והאדיבים ביותר. צרו קשר עם חברתנו ואנו נשמח לספק את המענה המתאים בעבור כל שאלה בנושא.

      שף פרטי בצפון לארוחה משובחת

      גרים בצפון הארץ ומרגישים קצת רחוקים ממתחם הקולינריה שבמרכז הארץ? החלטתם ללכת על טיול משפחתי בצפון ומתחשק לכם לשדרג את החוויה? בזכות שף פרטי בצפון, תיהנו מחוויה ייחודית. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת שירת הסירים ולהבטיח עבורכם את הארוחה המשובחת ביותר אשר תשדרג לכם את חווית השהיה.

      שף פרטי בצפון – נוף ירוק ואוכל משובח

      בבואכם לצפון הארץ, מתבוננים בנוף הירוק עוצר הנשימה ומריחים ריח מדהים של עצי זית, צועדים באופן רגלי ורכיבה על סוסים כבר עשיתם. אז לאן ממשיכים מכאן? מרגישים כי קצת מיציתם את חווית הנופים ומתחשק לכם חוויה נוספת, אך עוד לא סגורים בדיוק על מה? תפתחו קצת את הראש לרעיונות חדשים. בעודכם חושבים כיצד ניתן יהיה לשדרג את החוויה, קיבתכם החלה להתעורר ונהייתם קצת רעבים. ועכשיו שהתחלנו לחשוב בצורה יותר שקטה הגעתם למסקנה האולטימטיבית – אוכל טוב. ומה יותר מפנק מאוכל טוב ואיכותי של שף אמיתי ומנוסה בצפון הארץ? הכירו את הטרנד שישדרג לכם את החוויה. כישוריו ועבודתו של השף יאפשרו להיחשף למגוון רחב של טעמים מיוחדים ולהציע אותם בדיוק לכם.

      המשפחה מחולקת לחובבי בשר ולצמחונים/טבעוניים? אין עם זה כלל בעיה. במידה ואתם מתלבטים בין ארוחת בשרים עסיסית ונימוחה או אפילו ארוחה צמחונית/ טבעונית בריאה ועשירה, השף יתאים לכם בצורה מדויקת את הטעמים המועדפים ביותר עבורכם וימליץ לכם על המנות המתאימות. לאחר שתקשיבו לדבריו, ודאו שאתם מקדישים מספיק תשומת לב להמלצותיו.

      הטעם המושלם

      בחירה בשירותיו של השף ירון חן תהיו זו שתעניק לכם פשוט לשבת עם החברים ולהירגע מאוכל מושלם וממגוון רחב של מנות שיגרמו לכם ללקק את האצבעות ולטעום מסעודת מלכים שהוכנה במיוחד עבורכם. פנו אל חברת שירת הסירים, והצוות המקצועי והאדיב שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בארגון כלל הפרטים הכי חשובים ליצירת אירוע חוויתי ובלתי נשכח; אירוע אשר יעשה לכם חשק לחזור לצפון פעם אחר פעם.

       

      קידום אתרי אינטרנט