Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    ארוחת שף בטבע

    ארוחת שף בטבע – שירת הסירים

    רוב הישראלים כמהים לבילויים בטבע. אולי זה בגלל החיים בערים גדולות וצפופות, מוקפים בבטון ובאספלט. אולי הסיבה לכך היא האוויר הצח שיש בחיק הטבע, ואיתו האנרגיות החיוביות יותר. אולי זה השקט שעוטף אותנו כשאנחנו מתרחקים מההמולה העירונית, ואולי מדובר בגעגוע לחיים פשוטים יותר, כפי שהיו בעבר. מה שבטוח זה שכל בילוי בטבע הוא חוויה עם פוטנציאל לרגעים בלתי נשכחים. במקביל, אנחנו מאוד אוהבים לאכול, וגם מי שיוצא מהבית רוצה כמובן ליהנות מארוחה משובחת. החיבור בין שתי האהבות הופך את הקונספט של ארוחת שף בטבע למוצלח במיוחד, ובפרט אם הוא מיושם ע"י שירת הסירים.

    חשוב להדגיש: גם בטבע ניתן לערוך ארוחת שף כהלכתה. איש מקצוע מיומן יודע להתמודד עם כל מגבלה שהיא, ולכן הארוחה לא תהיה פשרה – אלא ארוחת גורמה של ממש. זהו אחד מתחומי המומחיות של ירון חן, המייסד והבעלים של שירת הסירים, ויעידו על כך מי שכבר השתתפו בארוחות השף שלו בחיק הטבע.

    מה כוללת ארוחת שף בטבע?

    * מנות ראשונות – מבחר רחב של סלטים עונתיים, מנות קרפצ'יו ו/או טרטר, ועוד.

    * מנות עיקריות – בשרים מכל הסוגים (צלעות, פרגיות ועוד ועוד), דגים ואפשרויות נוספות.

    * מנות אחרונות – עוגת גבינה, קרם ברולה, מוס שוקולד וקינוחים משובחים אחרים.

    בכל מקום ובהתאמה מלאה לטעם שלכם

    באופן טבעי יש פער בין האפשרויות של הכנת אוכל והגשתו במבנה סגור, ובפרט כזה שמותאם ספציפית לאירועים, לבין האפשרויות הטבע – אבל ירון חן מצליח כאמור ליצור ארוחות משובחות במיוחד בכל מקום. מאפיין נוסף הוא התאמה מושלמת לטעם שלכם ולהעדפות שלכם – כך שכל ארוחת שף בטבע של שירת הסירים היא חוויה קולינרית יוצאת דופן. כשהרף הקולינרי גבוה, החוויה הכוללת הופכת למרגשת – ואתם לא תפסיקו לקבל מחמאות על הבחירה המדויקת. עוד חשוב לציין שירון חן מקפיד להשתמש בחומרי גלם מובחרים בלבד, מתוך כבוד למקצוע, ללקוחות ולאורחים של הארוחה. כמו כן הוא אמון על הכנת מטעמים לכל קהל, לרבות אנשים עם רגישות לגלוטן, טבעונים, שומרי כשרות ועוד.

    כאשר מזג האוויר בחוץ נעים ונוח, אין כמו יציאה לחיק הטבע עם האנשים שאנחנו אוהבים. עם כל הרעש וההמולה של חיי העיר והשגרה העמוסה, לפעמים מה שבאמת נדרש זה רגע של שקט במקום נעים עם נוף יפהפה. ברוב המקרים, כשאנחנו חושבים על אוכל לאירוע כזה, מיד עולה בראש המילה "פיקניק". עם זאת, פיקניק היא מילה מאוד רחבה. עם האמצעים הנכונים, נוכל להפוך גם בילוי פשוט בטבע לחוויה קולינרית ייחודית ומרגשת. בין אם מדובר במסיבה על חוף הים או אירוע אינטימי ביער- לקראת כל אירוע ייחודי בחוץ, ארוחת שף בטבע היא הפתרון האידיאלי שישבור את השגרה המשמימה של ארוחות הפיקניק הפשוטות של כריכים ומיץ.

    להכניס נופך של יוקרה לאירוע החוץ שלך עם ארוחת שף בטבע

    חובבי מטבח רבים מתוודעים לאחרונה ליתרונות הבולטים של שירותי שף פרטי- זהו פתרון אידיאלי לאלו מאיתנו שמעוניינים להפיק אירוע בוטיק שכולו אומר יוקרה, טעם טוב ויחס אישי. אם נבחר בשירות המתאים, נוכל להוכיח לכל האורחים שלנו שבילוי בחיק הטבע לא חייב להסתכם בעל האש במקרה הטוב או בתפוחי אדמה במדורה, כריכים וקופסאות שימורים במקרה הגרוע יותר. המגבלה היחידה שלכם היא הדמיון- בין אם מתחשק לכם להגיש קינוחי עילית, לארגן לאורחים שלכם חגיגה של בשרים או ללכת על ארוחת שף בטבע עם מנות מוקפדות ומודרניות, הצוות ילווה אותך ויעמיד לרשותך את כל מה שנדרש כדי להגיש את המנות בצורה נעימה ונוחה, לא משנה באיזו סביבה.

    אירוע בטבע באווירה קצת אחרת

    אנשי המקצוע הנכונים הם המפתח ליצירת אירוע מנצח. צוות שירת הסירים צבר ניסיון רב שנים בהפקת אירועים בטבע ומספק את כל הציוד והפתרונות הלוגיסטיים הנדרשים עבור ארוחת שף מיוחדת שתיקח את הבילוי הבא ותשדרג אותו לחוויה קולינרית יוצאת דופן. אנו מחויבים להצלחת האירוע שלכם ועושים כל שביכולתנו כדי להעניק חוויה בלתי נשכחת. רוצים להתחיל לתכנן אירוע חלומי עם אוכל מדהים בהתאמה אישית? אנו מזמינים אתכם לעבור על שלל התפריטים לדוגמא באתר שלנו, או לפנות אלינו כדי לתכנן תפריט מדויק לצרכים שלכם.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      ייעוץ קולינרי

      ייעוץ וליווי קולינרי לעסקי מזון שף ירון חן מספק שירותי ייעוץ קולינרי למסעדות, ברים ובתי קפה ומלווה אותם למען יפתחו את רווחיות העסק. הליווי כולל ההדרכה...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט