Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    לקחת את האירוע הבא שלכם לשלב הבא

    אתם וודאי מכירים אנשים שאוכלים בשביל לחיות בלבד, ועבורם זה לא משנה אם נגיש לחם עם חומוס מהסופר, סיר ממולאים או פילה מיניון, כל מה שהם באמת מעוניינים בו הוא פשוט למלא את הבטן ולעבור לדבר הבא. לעומתם, יש את אלו שחיים בשביל לאכול, אלו שעבורם כל מאכל חדש שהם מתנסים בו הוא הרפתקה, שמחפשים אחר חוויות קולינריות ללא הרף ויודעים להעריך מנות שבוצעו בחשיבה מעמיקה וביד מיומנת. עבורם אוכל הוא נקודת המפגש שבין תרבות, כימיה, חקלאות וחוויית אירוח. אם יש אדם יקר בחייך שחי בשביל לאכול, יש לך הזדמנות לרכוש עבורו מתנה שהוא לא ישכח הרבה זמן- לקראת יום ההולדת הבא, למסיבת רווקים או לכל אירוח מרגש אחר, נוכל לבנות עבורו ארוחת שף בבית שמותאמת במדויק לטעם וההעדפות הקולינריות שלו.

    ארוחת שף בבית – המתנה המושלמת לפודיז שבינינו

    אנחנו מזמינים אותך לעצום לרגע עיניים ולדמיין את התרחיש הבא- יום אחד, אנחנו מעבירים עוד ערב של שקט בבית כשלפתע פעמון הדלת מצלצל, אנחנו ניגשים לדלת ומהצד השני עומד צוות מטבח שלם יחד עם החברים הטובים ביותר שלנו או קרובי משפחה אהובים. בקריאת "הפתעה" מלאת התלהבות הם נכנסים, משתלטים על המטבח ומתחילים בהכנת ארוחה שתוכננה בדיוק עבורך. אין הרבה דברים שיכולים להשתוות לחוויה הנדיבה והמעניקה שניתן להגיע אליה עם ארוחה כזו. כבר בשלב הראשוני ביותר של תכנון האירוע, השף ייפגש עמך כדי ללמוד האם קיימות אצלך רגישויות למזון או העדפות כאלה ואחרות שכדאי שיידע ויעריך באילו מטבחים כדאי להתמקד כדי ליצור ארוחת שף בבית שתהיה מושלמת, טעימה ומיוחדת.

    המתנה המושלמת – ארוחת שף בבית הלקוח

    במקום ללכת לעוד עוד ערב במסעדה או לקנות מתנה נוצצת ויוקרתית שבסופו של דבר תישכח בארון, אנחנו מאפשרים לך להעניק לאדם היקר לך זיכרון מתוק- אנו בשירת הסירים מזמינים אותך להפיק יחד עמנו ערב שכולו אווירה אקסקלוסיבית, אוכל טוב, יין כיד המלך ומפגש מקרב. השף ירון חן ילווה אותך משלב התכנון ויפיק עבורך ארוחת שף מושלמת בבית הלקוח שתאפשר לך לחוות טעמים חדשים, ליהנות מאוכל בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולרגש את האנשים החשובים ביותר בחייך.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      קידום אתרי אינטרנט
      052-6655775 צור קשר WhatsApp