Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    ייעוץ קולינרי – תהליך עבודה חשוב

    ייעוץ קולינרי הינו שירות מקצועי הניתן למסעדות, בתי קפה וברים המעוניינים לשדרג את המיתוג שלהם: בין אם מדובר בעדכון המנות, עדכון פסי הייצור והסרוויס ועד שימוש בחומרי גלם איכותיים וצלחות חדש ואסתטי – היועץ הקולינרי ילווה אתכם מההתחלה ועד הפריצה המסחררת שלכם בעולם המסעדנות. פותחים מזנון או בית קפה? זקוקים ליד מכוונת לעסק הקיים שלכם? השף ירון חן, בעל ניסיון רב בעולם הקולינרי הישראלי, ישמח לעמוד לרשותכם.

    לפתוח עסק חדש הוא בגדר חלום שמתגשם עבור רבים מאתנו: המחשבה של להיות עצמאיים, להפסיק להיות תלויים באחרים ולנהל חברה לגמרי בעצמכם ולפי החזון שלכם – מדובר בשאיפה חשובה ומשמעותית. עם זאת, אין מדובר במשימה פשוטה – במיוחד כאשר מדובר בתחום המסעדנות. אכן, אנו מביטים מדי יום בפתיחתם של מסעדות ובתי קפה חדשים. כיצד ניתן ליצור סיפור הצלחה ולהשאיר עסקים אלו פתוחים – ואף רווחיים?

    בשלב קריטי זה, בו אתם מבססים את המסעדה שלכם מההתחלה, מומלץ להסתייע בשירותיו של יועץ קולינרי. מתלבטים באיזה מטבח להתמקצע ובאיזה תפריט לבחור? מעוניינים ליצור מסעדה עם מחזור רווחים מרשים? ייעוץ קולינרי ילווה אתכם לאורך תהליכי עבודה חשובים אלו. כיצד מתנהל שיתוף העבודה שלכם עם היועץ החיצוני? ראשית, עליכם לשבת יחדיו ולבחון את מהות העסק: החל מהקונספט הקולינרי ועד בניית התפריט, השימוש בחומרי הגלם ואופן ההגשה על הכלים.

    בהמשך, יהיה עליכם לגבש יעדים ותכנית עסקית; תכנית הכוללת, בין היתר, את התקציב הנדרש לרכישת חומרי הגלם, ניהול שוטף של המלאי הקיים לצד מעקב אחר תזרים מזומנים – כך שניתן יהיה לעקוב אחר השקעות לא נכונות. כעת, מגיע שלב הפעולה במהלכו תגשימו את היעדים ותנהלו מסעדה מצליחה.

    הטעם המתוק של ההצלחה

    ההבדל בין מסעדה מצליחה ובין כזו שלא עומד על ייעוץ קולינרי. בהתאם, ובכדי שתוכלו להתגאות במנות השף המושחתות שלכם, שיתוף פעולה עם היועץ הקולינרי יתרום משמעותית לניהול נכון של העסק ולאיכות האוכל המוגש בו. רוצים לטעום את ההצלחה? צרו קשר עם השף והיועץ הקולינרי ירון חן, בעלי החברה "שירת הסירים". בזכות שירותו המקצועי של ירון חן – הצלחת המסעדה מובטחת.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      שף פרטי בצפון

      יש אירועים שבהם ברור לכולנו שאנחנו משחררים את השליטה ונותנים למקצוענים לדאוג לעבודה- רובנו איננו יודעים להתחיל אפילו להבין כיצד מכינים אוכל ל-40 או 60...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט