Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    ארוחת שף בוילה

    ארוחת שף בוילה – שירת הסירים

    ארוחת שף היא תמיד חוויה מסעירה. ארוחת שף בוילה היא כבר חוויה כפולה ומכופלת, גם בזכות הלוקיישן, גם בזכות האווירה וגם בזכות חגיגת הטעמים מהמנה הראשונה ועד לקינוח. בנוסף, ניתן להתאים את ארוחת השף בוילה להעדפות הספציפיות של המשתתפים באירוע, וכך להבטיח הנאה קולינרית בלתי נשכחת. שף ירון חן הקים את שירת הסירים על-מנת להעניק חוויות ייחודיות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

    באילו מקרים כדאי במיוחד לערוך ארוחת שף בוילה?

    * יום נישואין – עונג קולינרי מעורר את כל החושים ומייצר אינטימיות, ולכן ארוחת שף ייחודית בווילה מהודרת היא דרך מעולה לציין אהבה של כך וכך שנים וזוגיות יציבה ומיטיבה.

    *  יום הולדת עגול (וגם לא עגול…) – יום הולדת הוא תמיד הזדמנות למפגש עם קרובי משפחה ו/או חברים, ומן הסתם מפגש כזה כולל גם ארוחה. כשהחגיגה עוברת לווילה, ומי שמכין את האוכל הוא שף מנוסה, הרווח שלכם כפול: גם אפס טרחה, וגם ארוחה משובחת במיוחד.

    * מסיבת רווקים / מסיבת רווקות – אירוע שאפשר כמובן לשלב בו עוד אטרקציות, וכך גם ליהנות מהווילה, גם לאכול ארוחה טעימה להפליא וגם לציין את סוף הרווקות בדרך מיוחדת.

    * גיבוש צוות עובדים – מעסיקים חכמים יודעים היטב שההון האנושי הוא משאב יקר ערך במיוחד. כשהעובדים מגובשים, ובמקביל מרגישים שהחברה משקיעה בהם, התמורה תהיה גם כן גבוהה: מחויבות למקום העבודה ומוטיבציה מקסימלית. בהתאם ערב גיבוש לעובדים שכולל ארוחת שף במקום פרטי יוקרתי הוא השקעה חכמה מאוד.

    חוויה מושלמת גם בלי סיבה מיוחדת

    למעשה לא צריך סיבה מיוחדת כדי להזמין ארוחת שף בוילה. בני אדם עובדים קשה, וכל אדם צריך לדעת לפרגן לעצמו אירועים מהסוג הזה גם כשלכאורה אין סיבה – אלא "רק" כי הוא רוצה ליהנות מהחיים. שף ירון חן הקים את חברת שירת הסירים ב-2014, ומאז כבר ערך אינספור ארוחות שף בוילה מהודרת – ושימח אנשים רבים מאוד. ירון הוא בעל תואר ראשון בניהול, בוגר תדמור באומנות הבישול (סוג 3) ובנוסף עבר מגוון רחב מאוד של הכשרות בתחום הקולינרי. לבקיאות המקצועית מצטרפת מחויבות אמיתית לכל לקוח ולקוחה, והתוצאה: ארוחת שף שהיא חוויה מרגשת וסוחפת.

    אתה מחפש משהו מיוחד באמת לעשות לקראת הסיבה הבאה למסיבה? לחובבי האוכל שמחפשים חוויות ייחודיות, יש לנו הצעה מפתה. בין אם אתה מחפש לארגן פעילות מגבשת לצוות עובדים, או אם בא לך לקחת את כל המשפחה לחוויה מיוחדת או אם אפילו הגיע הזמן להראות לחבר קרוב עד כמה הוא חשוב לך, ניתן לקבוע רק עבורכם ארוחת שף בוילה יוקרתית וליהנות מחוויה מפנקת ואקסקלוסיבית בניצוחו של שף פרטי. באווירה יוקרתית ועם מגוון הפעלות שניתן לשלב, מובטח ערב של בידור, טעם והנאה.

    מה היתרונות של ארוחת שף בוילה?

    בשנים האחרונות, רבים בוחרים בשכירת וילה כפתרון לאירוע קטן- זה קונספט נהדר למסיבת רווקים, ליום הולדת מיוחד ולמגוון סיבות אחרות למסיבה. מהרגע שהגענו לווילה, אמנם, יש מגוון רחב של פעילויות שנוכל לתכנן, ובמקום לכלות את כל הכוחות בתכנון בשרים על האש או להזמין אוכל מבחוץ, למה לא להביא צוות מקצועי שיארגן ארוחה בסטנדרטים של מסעדת שף? אין הרבה דברים שאומרים "ערב מיוחד" כמו מחווה כזו. במסגרת ארוחת שף בוילה, ניתן לשלב מגוון רחב של הפעלות וחוויות, בין אם נבנה ארוחת קונספט הכוללת תלבושות ותפאורה, או אם נחליט לתכנן תעלומת רצח שתתרחש במהלך הארוחה, אלו הדברים הקטנים שיכולים להפוך עוד מפגש בין חברים או עם המשפחה להפקה יוצאת דופן שלא תשכחו במהרה. כשעומד לרשותך צוות מקצועי שמחויב להצלחה של הערב שלך, אין גבול למה שניתן להשיג.

    לרתום לאירוע שלך איש מקצוע מיומן

    שירת הסירים מציעה מגוון רחב של שירותים קולינריים שהופכים כל מפגש לחגיגה של טעמים. השף ירון חן, פועל בתחום המטבח כבר מעל 15 שנה ומלווה קבוצות בדרך אל הפקת אירועים משמעותיים וייחודיים שהיצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסא מנחה אותם לכל אורך הדרך. נשמח להעמיד לרשותך צוות מקצועי מהשורה הראשונה ולדאוג עבורך לכל הצרכים הנדרשים כדי להרים באירוע הבא שלך בווילה ארוחת שף בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הצלחנו לעניין אותך? אנו מזמינים אותך ליצור קשר, לשתף אותנו בהעדפות שלך ולהתחיל לתכנן ביחד תפריט מותאם אישית שיוגש באירוע המנצח הבא שלך.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      ארוחת שף פרטית

      ארוחת שף פרטית מביאה עד הבית את מנות הגורמה המפורסמות. חוגגים יום הולדת עם המשפחה והחברים? מארגנת מסיבת רווקות עבור חברה קרובה? מתקרב יום הנישואין...

      המשיכו לקרוא >

      שף פרטי בצפון

      יש אירועים שבהם ברור לכולנו שאנחנו משחררים את השליטה ונותנים למקצוענים לדאוג לעבודה- רובנו איננו יודעים להתחיל אפילו להבין כיצד מכינים אוכל ל-40 או 60...

      המשיכו לקרוא >

      שף פרטי לאירועים

      שף פרטי לאירועים משפחתיים ועסקיים יבנה אתכם את התפריט ויבשל לאורחים מנות גורמה. מתכננים אירוע הרמת כוסית במחלקה? מעוניינת להשקיע בתכנון מסיבת הרווקות של חברתך?...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט