Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    אנחנו נדאג לכל עבורכם

    מה נעשה לקראת יום ההולדת הבא? עוד ביקור במסעדה שכבר מיצינו? ניקח סיכון עם מקום שעוד לא היינו בו? אולי בכלל פשוט נזמין את כולם אלינו ונזמין פיצה? לפעמים נראה שעל הכול כבר חשבנו, אך כשמגיע יום הולדת מיוחד כמו החלפת קידומת או כניסה לגיל פנסיה, סביר להניח שיתחשק לך להרים אירוע קצת אחר, כזה שדורש הקדשת מחשבה אמיתית ואוסף את כל המשתתפים סביב פעילות יוצאת דופן. במקום להתפשר וללכת על מה שפשוט, זו הזדמנות נהדרת לחוות שירות שף פרטי בבית שלך. כך, מובטחת לך ארוחה בסטנדרטים של מסעדת שף בלי לעזוב את הבית, שירות אישי ואקסקלוסיבי וחוויה לאורחים שתשאיר רושם ותפתיע את כולם.

    כשיש שף פרטי בבית – כל האפשרויות פתוחות

    מעולם לא חיינו בעידן בו יש לנו כל כך הרבה אפשרויות כשזה מגיע לאוכל, וגם אם נחיה 100 שנה לא נספיק לטעום את כל מה שיש לעולם להציע לנו. עם מגוון תוכניות הבישול שקיימות היום וההתפתחות המטאורית של עולם הקולינריה בישראל, כולנו מתוודעים למגוון רחב של סגנונות בישול, חומרי גלם וטעמים שונים ולפעמים, בא לנו פשוט לנסות הכול. ארגון אירוע עם שף פרטי בבית הלקוח מאפשר לך לתכנן במדויק איזו חוויה מתחשק לך שתהיה, לעצב תפריט מותאם אישית ולהעניק לכל המשתתפים בשמחה שלך חוויית טעם יוצאת דופן. בין אם מתחשק לכם ערב של טעימות יין שמלווה במנות קטנות ומתוחכמות, או ללכת על חפלה של בשרים העשויים בסטנדרטים שיתעלו על כל מה שיצא לך לטעום עד היום, הכול מתחיל בשף שנבחר. במובן הזה, ארוחת שף בבית היא לא רק מהנה וטעימה, יש בה משהו שפותח אופקים ומרחיב את הלב.

    שף פרטי בבית שלכם

    אנחנו בשירת הסירים נעשה הכל כדי לשדרג לכם כל אירוע- לאחר תכנון התפריט המותאם באופן אישי, אנחנו דואגים לכל מה שנדרש. הצוות שלנו יגיע עם כל הקניות הנדרשות, יבצע את כל ההכנות וידאג לבישול, להגשה, לפינוי ולניקיון המטבח. כל מה שיידרש ממך לעשות הוא רק להסתובב בין האורחים שלך, לבלות איתם ולוודא שהם נהנים מערב שיהיה לא פחות ממושלם.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      דרך נהדרת להפיג מתחים

      בישול הוא אחד הכישורים החיוניים ביותר בחיים של כל אחד ואחד מאיתנו, ולמרות שרובנו מכירים את העקרונות הבסיסיים כדי לרכוש מיומנויות מתקדמות יותר יהיה עלינו...

      המשיכו לקרוא >

      סדנת בישול מומלצת

      מבררים על סדנת בישול מומלצת? בין אם אתם מתכננים ערב גיבוש מחלקתי ובין אם מדובר באירוע פרטי עם המשפחה, השתתפות בסדנת בישול תעניק לכם את...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט