Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    פיקניק משפחתי עם שף צמוד

    האירוע שלכם תכף קרב! וזה הזן להתחיל לתכנן אותו. בתור אנשי טבע מושבעים, מאוד קשה לארגן אירוע שהוא חגיגי ואלגנטי מצד אחד, ושמרכזו הוא בטבע מצד שני. עבור רבים, זה אתגרי להגיע לאירוע שהוא לא נמצא במבנה של אולם אירועים, חלל הארחה או בית. כמוכן, גם אירוע שכזה, ניתן לארגן בצורה שהוא יהיה חגיגי ומכובד, והכל תלוי בצוות שמסביב. בין אם זה חברה שתבנה את האירוע, תקליטן וצוות הגברה מקצועיים או אפילו לארגן ארוחת שף בטבע. עבור רבים אלו נשמעים ניגודים, אך סמכו עלינו, שזו ארוחה שלא ניתן להשיג בכל מקום וזו באמת חוויה מאוד מיוחדת. שירת הסירים, של שף ירון חן, מקיימת ארוחות שף בטבע ברמה הגבוהה ביותר.

    ארוחת שף בטבע- מה בתפריט?

    רבים כששומעים על ארוחה בטבע, חושבים ישר על תפוחי אדמה במדורה, פוייקה ובמקרה המושקע ביותר- סלט ששטוף חלקית. ובכן, אנחנו, שירת הסירים, כאן על מנת להוכיח, שהפקת ארוחת שף בטבע, יכולה להיות חוויה קולינרית חיובית וטעימה. בתפריט שלנו, אשר מורכב משלוש מנות ראשונות לבחירה, שלוש מנות עיקריות לבחירה וקינוח, תוכלו למצוא מגוון סוגים של מאכלים. לראשונה, תמצאו מגוון סלטים רעננים, טרטר, שני סוגי קרפצ'ו ועוד, למנה עיקרית, אתם תמצאו סוגים שונים של דגים, פרגיות, צלעות כבש ועוד וכמוכן לקינוח תוכלו לבחור ממגוון הקינוחים לדוגמא מוס שוקולד, קרם ברולה ועוגת גבינה. אין ספק שכל המאכלים הללו הינם מפתיעים אך הם משתלבים נפלא גם כשבוחרים לאכול אותם בחיק הטבע, לא רק בבית או בחלל אירועים.

    על שירת הסירים

    שירת הסירים בניצחונו של ירון חן מארגנת ארוחת שף בטבע, שאין אחד שלא שכח. עם אוכל ישראלי משובח, האווירה הטובה עם האוויר הפתוח וכמובן השירות האישי והחם יגרמו לכך שהאירוע יהיה מיוחד במינו. שף ירון חן החל את דרכו לפני 20 שנה, ומאז הספיק ללמוד תחומים רבים בתחום הבישול והקולינריה, להיות שף של מסעדה ביפו וכמוכן לפתוח את הבייבי שלו, שהיה החלום הכי גדולה שלו, שירת הסירים.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      ארוחות שף בשטח נוספים

      ארוחת שף בשטח

      תפריט טעימות ייחודי ראשונות לבחירה 3 מתוך 8 סלט דלעת חמוציות – דלעת טרייה קצוצה דק, חמוציות אדומות ואגוזי פקאן קלויים עם עלי נענע ופטרוזיליה שלמים...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט