Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    ארוחת שף בצפון ע"י שף פרטי

    שף פרטי בצפון

    בעשור האחרון שפים הפכו לדמויות מוכרות ואהובות. ההבנה שעשייה קולינרית דומה במובנים רבים ליצירת אמנות הובילה להערכה רבה כלפי מי שלמדו והתמחו וצברו ידע ייחודי ויקר ערך, ומביאים לידי ביטוי גם כישרון וגם יצירתיות. בהתאם גם שף פרטי בצפון הוא איש מקצוע מבוקש, גם לצורך ארוחות שף מושקעות וגם כשרוצים לעבור סדנא שהיא גם מרתקת וגם טעימה. שירת הסירים מציעה מבחר רחב של אופציות, ובסטנדרטים גבוהים במיוחד.

    איך לבחור שף פרטי בצפון?

    * ניסיון – ככל שהשף מנוסה יותר, כך הוא מיומן יותר במה שהוא עושה, בין אם מדובר על סדנת בישול ובין אם המטרה שלכם היא ארוחת שף פרטית. ניסיון קולינרי מתורגם להיכרות עם עוד חומרי גלם, עם עוד טכניקות עבודה, עם עוד מתכונים, וגם ליכולת גבוהה להתמודד עם בלת"מים תוך כדי כל אירוע.

    * תפריטים – לכל שף יש טביעת אצבע ייחודית וסגנון ולכן רצוי לעבור על התפריטים שהוא מציע ולגלות אם זה גם הכיוון שאתם מחפשים לארוחה או לסדנא.

    * לוקיישן – מומלץ להעדיף שפים פרטיים שגם מציעים לוקיישן משלהם וגם מגיעים אליכם במידת הצורך, ואפילו עורכים אירועים בטבע – כך שיהיה לכם חופש בחירה מלא לגבי המיקום, פרמטר שכמובן משפיע במידה רבה על ההנאה.

    * חיבור – כדאי גם לדבר עם השף, כדי לראות אם אתם מתחברים אליו.

    אהבה אמיתית

    מעבר לכל הפרטים הטכניים שחשוב להקדיש להם תשומת לב, ולרזומה של כל שף פרטי בצפון שכמובן רלוונטי גם הוא, יש עוד מרכיב – מרכיב שהוא גם סוד ההצלחה של כל מתכון: אהבה. שף פרטי שאוהב באמת גם להכין אוכל וגם לעשות זאת בחברת בני אדם הוא זה שיספק חוויה מוצלחת במיוחד. שף ירון חן עבד במסעדות בולטות בתל אביב, ואז נשבה בקסם של הגליל ועבר לצפון. הוא הקים את שירת הסירים על-מנת לספק שירותי שף פרטי בסטנדרטים גבוהים וללא פשרות, וגם היום ממשיך ללמוד כל הזמן ולשכלל את היכולות. כל ארוחה וכל סדנא מותאמות באופן מושלם לטעמם של המשתתפים, והתוצאה: אירוע שכולו עונג לכל החושים.

    ארוחת שף בצפון

    ארוחת שף מייצרת גירויים מסעירים לכל החושים, צפון הארץ משרה על כולנו קסם ייחודי – וכשמצרפים את שני אלה יחד, כלומר חווים ארוחת שף בצפון, התוצאה מלהיבה במיוחד. עם שירת הסירים של שף ירון חן תוכלו ליהנות מארוחת השף בכל לוקיישן שמתאים לכם בצפון, לרבות בחיק הטבע וגם אצלכם בבית, כשבכל מקרה זהו תענוג שימלא אתכם בסיפוק אמיתי ויזכיר לכם עד כמה החיים יכולים להיות יפים (וטעימים!)

    ארוחת שף בצפון – דוגמאות לתפריטים

    * ארוחת שחיתות בשרית – מנה ראשונה כגון קרפצ'יו קלאסי, כנאפה בקר או סיגר ארטישוק; מנה עיקרית המבורגר סביח, קבבוני טלה או סינטה לואיזיאנה (פרוסות של בשר מובחר שנעטפות בקראסט של תבלינים ומוגשות עם מטבל צ'יפוטלה); וקינוח כגון מוס פיסטוק ושוקולד לבן או פנקוטה קוקוס ושוקולד לבן.

    * ארוחה אסיאתית ייחודית – עם מטעמים כמו ווינטר רול מוייטנאם (עם פילטים מדג סלמון), צ'אנה גובי בניחוח גראם מסאלה, קארי דלעת, שניצל קוקוס ווסאבי, סאטה פרגית (שיפודים של פרגית ברוטב שמבוסס על השילוב הייחודי של חמאת בוטנים עם ג'ינג'ר), גולאב גמון (כדורי חלב שעברו טיגון ונעטפו בסירופ סוכר), ועוד.

    * ארוחה גלילית שורשית – מסחן עוף (נתחים מבושלים בתבלינים מקומיים ומוגשים על גבי מצע של לחם גלילי), לחמא בעג'ין, סינייה חציל (עם בשר של כבש), כנאפה טלה, עראייס בקר, טאבולה, קובנייה, פטאייר ולקינוח פנקוטה קפה והל או מוס שוקולד ונגיעות חלבה.

    התאמה אישית לטעם שלכם

    כשמזמינים ארוחת שף בצפון אפשר להתאים אותה לטעם שלכם ולבקש בקשות ספציפיות, וכך להבטיח מקסימום נחת. במקביל אפשר כמובן גם להיפתח לגמרי להתנסות החדשה ולהעניק לבלוטות הטעם ריגוש שהן לא מכירות – וסביר להניח שיתמכרו אליו. שף ירון חן הקים את חברת שירת הסירים לאחר עשור של עבודה במסעדות תל אביביות מוערכות, ועל-מנת להביא לידי ביטוי גם כישורים קולינריים וגם אהבה לאינטראקציות ישירות עם בני אדם סביב אוכל. כל ארוחת שף מתוכננת בקפידה, מבוססת על חומרי גלם מובחרים, מבוצעת ביד אמן – ומספקת חוויה בלתי נשכחת.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      שף פרטי בצפון

      יש אירועים שבהם ברור לכולנו שאנחנו משחררים את השליטה ונותנים למקצוענים לדאוג לעבודה- רובנו איננו יודעים להתחיל אפילו להבין כיצד מכינים אוכל ל-40 או 60...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט