Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    אירוח קולינרי בלתי נשכח

    חברת "שירת הסירים" הפועלת תחת ניצוחו של השף ירון חן, מזמינה אתכם לחופשה חלומית במתחם נופש ייחודי ופסטורלי, "בר-און בתי נופש – טבע ותרבות". הבטיחו לעצמכם את החופשה המושלמת אשר תשלב חווית האירוח ייחודית לצד תפריט עשיר בהתאמה אישית לטעמכם.
    צרו קשר כבר היום ופנו זמן לחוויית אירוח קולינרית בלתי נשכחת!

    החופשה המושלמת – חגיגה של טעמים

    חבילת האירוח המושלמת מציעה לכם מגוון רחב של פעילויות, משחקים ותרבות אשר ממוקמים בפינה פסטורלית לרגליה של וילה מודרנית מאובזרת לצד 3 בתי אירוח חלומיים נוספים. הגליל המערבי פותח את שעריו ומזמין גם אתכם ליהנות ממדשאות רכות, צמחי תבלין ועצי פרי שיעשירו את החוויה. במתחם האירוח תוכלו ליהנות גם משביל תחושתי רפלקסולוגי, טרמפולינה,  חדר משחקים ענק ממוזג ומקורר, בית עץ לילדים ושביל נסתר.

    בין שלל הפעילויות העומדות לרשותכם, תוכלו ליהנות מסדנאות בישול ייחודיות לקבוצות ויחידים. הסדנאות המגוונות מציעות את המענה המשולם לטעמו של כל אדם ויספקו את המענה המושלם לפעילות שכולה תשוקה למנות משובחות ואוכל טעים במיוחד. על הסדנאות יהיה אחראי השף ירון חן, אשר בעל ניסיון עשיר בעולם הקולינריה ועורך בין היתר גם ארוחות שף מפוארות ואירועי בוטיק ייחודיים.

    בין אם אתם מעדיפים ליהנות מארוחת שף מרשימה במיוחד בבית אירוח חלומי אל מול נוף הגליל הירוק עד, ובין אם אתם מעדיפים להתנסות בסדנת בישול גלילית חלבית עם כל החברים במהלכה של חופשה שתכננתם זה זמן רב, הרי שבחירה באירוח קולינרי תהיה התשובה המדויקת לכל צורך והעדפה שלכם.

    חוויה קולינרית משובחת

    "בר-און בתי נופש – טבע ותרבות" לצד חברת "שירת הסירים" פותחים את שעריהם לרווחה ומזמינים אתכם לאירוח קולינרי של פעם בחיים! במהלכו של כל ביקור יעמדו לרשותכם המארחים, עמית וסמדר, בכל שאלה ובקשה 24/7. לצידם יעמוד השף ירון חן ויוודא כי החופשה החלומית הזוגית או אפילו המשפחתית שלכם תתאפיין גם בתור חוויה קולינרית משובחת.

    צרו קשר כבר עכשיו והבטיחו לעצמכם ולכל מי שאתם אוהבים את החופשה המושלמת!

     

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      ארוחת שף

      ארוחת שף - שירת הסירים אוכל מספק לגוף שלנו את החומרים שהוא זקוק להם - אבל גם הרבה יותר מכך. אנחנו אוכלים לא רק כדי לשבוע...

      המשיכו לקרוא >

      ארוחת שף בטבע

      ארוחת שף בטבע - שירת הסירים רוב הישראלים כמהים לבילויים בטבע. אולי זה בגלל החיים בערים גדולות וצפופות, מוקפים בבטון ובאספלט. אולי הסיבה לכך היא האוויר...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט