Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    ייעוץ מסעדות – ליצור סיפור הצלחה קולינרי

    ייעוץ למסעדות הוא כלי משמעותי להצלחתו של העסק שלכם: החל מבחירת הקונספט הקולינרי ועד בניית התפריט האיכותי ביותר, כמו גם ניהול צוות העובדים – כדי לנהל מסעדה מצליחה חשוב לרכוש דפוסי עבודה מקצועיים. בהתאם, ובכדי שגם אתם תנהלו עסק משגשג בתחום המסעדנות, מומלץ לפנות אל השף והיועץ הקולינרי ירון חן, בעלי החברה "שירת הסירים". בזכות שירותיו המקצועיים של ירון חן – ההצלחה היא מעבר לפינה.

    תחום המסעדנות הישראלי פורח – בכך אין כל ספק. מדי יום ביומו, אנו צופים במסעדה חדשה המציעה חוויה קולינרית ייחודית. עם זאת, אין זה אומר שהצלחה עסקית מובטחת לה. למעשה, וכדי להקים עסק חדש – בייחוד כאשר מדובר בתחום המסעדנות, חשוב להבין הרבה מעבר לטכניקת בישול של מתכון טעים: עליכם לרכוש הבנה עסקית וניהולית; הבנה כוללת שתסייע לכם לראות את התמונה הכוללת.

    בהתאם לכל זאת, וכדי ליצור מסעדה בה כל המי ומי ירצו לשבת ולאכול בה, חשוב לקבל ייעוץ קולינרי למסעדות. ייעוץ זה כולל פרמטרים רבים ומגוונים. נעבור כעת על חלק מההיבטים המרכזיים של תהליך העבודה:

    ראשית, לאורכה של פגישת העבודה עם היועץ, עליכם לשוחח על מהות העסק והכדאיות שלו. במילים אחרות, חשוב להבין לגבש את הקונספט הקולינרי של המסעדה, לבחון את עלות ההקמה של העסק לצד דרכי תפעול שונות.

    בהמשך תהליך העבודה, יהיה עליכם לבנות תכנית עבודה: החל מניהול נכון של תזרים המזומנים, הגדרת היעדים והוצאתם אל הפועל. לאורך תהליך ההקמה של המסעדה וניהול השוטף שלה, יהיה עליכם להיות עם יד על הדופק על שיפור ביצועים ואף המשך הפיתוח העסקי של המסעדה.

    לבסס מוניטין גסטרונומי

    לעיתים קרובות, בעלי מסעדות פונים לייעוץ עסקי קולינרי רק כאשר הם עומדים בפנים קשיים משמעותיים. עם זאת, ובכדי למנוע מצב קשה זה מלכתחילה, מומלץ להיעזר בייעוץ למסעדות; ייעוץ אותו מעניק ירון חן – שף, יועץ קולינרי ובעלי החברה "שירת הסירים": החל מכתיבת תפריטים, ניהול מסעדות ועד ניהול שירות וחוויית הלקוח – מדובר בהיבטים שונים שיעשו את ההבדל.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      ארוחת טעימות גורמה

      תפריט טעימות ייחודי ראשונות לבחירה 3 מתוך 10 סלט דלעת חמוציות – דלעת טרייה קצוצה דק, חמוציות אדומות ואגוזי פקאן קלויים עם עלי נענע ופטרוזיליה שלמים ברוטב...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט
      052-6655775 צור קשר WhatsApp