Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    סדנת בישול פרטית

    סדנת בישול פרטית – שירת הסירים

    רמת החיים במדינת ישראל נמצאת במגמת עלייה, ואחד התחומים שבהם המגמה הזו באה לידי ביטוי מובהק הוא התחום הקולינרי. בכל סופרמרקט אפשר למצוא שפע מוצרי מזון מעניינים, ישנן כמובן מעדניות שמציעות מטעמים ייחודיים, במסעדות התפריטים עשירים ומגרים – וגם סדנת בישול פרטית היא עדות משכנעת לחיפוש של כולנו אחרי חוויות קולינריות יוצאות דופן וטעימות במיוחד. שף ירון חן וחברת שירת הסירים מציעים סדנאות בישול פרטיות – בווילה, אצלכם בבית ואם תרצו אפילו בטבע, בהתאמה מושלמת להעדפות הספציפיות שלכם.

    סדנת בישול פרטית – מתנה מושלמת במגוון מצבים

    * יום הולדת – בשנים האחרונות יש מגמה מובהקת של מתנות יום הולדת שהן לא חפצים אלא חוויות. בהתאם סדנת בישול עם שף פרטי היא מתנה מושלמת ליום הולדת, כזו שתיזכר לטובה לפחות עד יום ההולדת הבא.

    * יום האהבה – גם לקראת ט"ו באב וגם לקראת המקבילה הבינלאומית שלו, ולנטיינ'ס דיי, יש רצון לחגוג את האהבה ביחד עם בן/בת הזוג באווירה רומנטית ועם ארוחה משובחת. סדנא פרטית מאפשרת לכם לסמן V על כל המרכיבים החיוניים ליום אהבה משמח במיוחד.

    * הכרת תודה – מישהו או מישהי הושיטו לכם עזרה? עשו בשבילכם משהו בעל ערך? הכרת תודה היא ערך שכדאי מאוד לחיות לפיו, והסיבה העיקרית להמלצה הזו היא שכשאנחנו מכירים תודה, אנחנו שמים לב לטוב שבחיינו. סדנת בישול שמועברת ע"י שף מנוסה היא דרך מעולה להכיר תודה.

    התנסות מעצימה וידע יקר ערך

    סדנת בישול פרטית היא כאמור קודם כל חוויה מרגשת, ובפרט למי שאוהבים להביא לידי ביטוי יצירתיות, תפישה אסתטית וכישרון באמצעות מנות מעניינות וכמובן ערבות לחך. בנוסף, כל סדנא כזו היא התנסות שמעוררת עוד יצירתיות ומרחיבה את האפשרויות, בין השאר בזכות ידע יקר ערך וייחודי, כזה שרק שף מנוסה יכול להקנות. שף ירון חן ייסד את חברת שירת הסירים ב-2014 בדיוק למטרה זו – להעביר את הידע הרב שצבר במהלך עשור של עבודה אינטנסיבית במסעדות מובילות בתל אביב ולהעניק חוויות מרשימות לציבור הרחב.

    סדנת בישול פרטית בבית

    סדנת בישול היא תמיד חוויה מעשירה ומשכילה. סדנת בישול פרטית, מותאמת באופן מושלם אליכם, היא חוויה עוד יותר מעצימה, וסדנא פרטית אצלכם בבית, בשיא הנוחות מבחינתכם, היא כבר אירוע מתגמל במיוחד. שירת הסירים מציעה סדנת בישול פרטית בבית, לקבוצות בכל הגדלים ועם שלל מנות מעניינות, מקוריות, ובעיקר טעימות מאוד.

    למי מתאימה סדנת בישול פרטית בבית?

    * אנשים שאוהבים להכין אוכל – בשנים האחרונות ישראלים רבים גילו את הקסם שבעשייה קולינרית. בהתאם היכולות בתחום הולכות ומשתכללות, הרף הופך לגבוה יותר ויותר, ואין מתאימה יותר מסדנת בישול שמוביל שף פרטי כדי להקנות עוד כלים, עוד ידע ועוד מיומנויות.

    * אנשים שאוהבים התנסויות חדשות – היומיום של כולנו, או לפחות רובנו, מתאפיינים בשגרה שבאופן בלתי נמנע מייצרת שחיקה. בהתאם ישנו חיפוש מתמיד אחרי ריגושים חדשים והתנסויות שלא עברנו בעבר. סדנאות בישול פרטיות מספקות מענה מדויק לצורך הזה, עם חוויה שתזכרו לטובה עוד זמן רב.

    * אנשים שאוהבים לציין אירועים שונים בדרך מיוחדת – סדנת בישול פרטית היא דרך מעולה לחגוג יום הולדת, לציין יום נישואין (או יום שנה להיכרות שלא הגיעה אל מתחת לחופה), להביע הערכה לקידום בעבודה, לחגוג עם ילד או ילדה שהשתחררו מהצבא, ועוד.

    מה כוללת סדנת בישול פרטית?

    השלב הראשון של סדנת בישול פרטית בבית הוא ההיכרות. שף מנוסה קודם כל לומד את הטעמים המועדפים עליכם, את התשוקות הקולינריות וגם את הסייגים. לאחר מכן נבחר ביחד אתכם קונספט לסדנא – למשל בישול גלילי אותנטי, או בישול איטלקי ויש כמובן עוד שלל אפשרויות. על בסיס הקונספט מתוכננת הסדנא עצמה, שכולל גם למידה, גם התנסות מעשית מועילה וגם ארוחה מושקעת שמבוססת על העשייה המשותפת. עם שירת הסירים של ירון חן מובטחת לכם חוויה מתגמלת במיוחד, בזכות היכולות הקולינריות הגבוהות של ירון, ולא פחות מכך, הודות ליכולת שלו ליצור חיבור אמיתי עם כל מי שמשתתף או משתתפת בסדנא. האירוע מתוכנן באופן מדויק ומיושם באופן מוקפד מהרגע הראשון ועד הביס האחרון, כשכל המשתתפים בסדנא יוצאים ממנה מסופקים מכל הבחינות.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      סדנאות בישול במתחם סגור נוספים

      רוצים לעבור סדנת בישול ייחודית ביחד, רק המשפחה, חברים טובים , לחגוג לבד בתפריט ייחודי במתחם סדנאות מעוצב ומושקע.
      שף ירון חן יביא אתכם למתחם סדנאות מעוצב ומושקע, תפריט שאתם בחרתם לעצמכם, ולכם יישאר רק להכין את האוכל וללקק את האצבעות.

      סדנאות בישול לקבוצות

      סדנאות בישול לקבוצות - שירת הסירים זה כבר כמה שנים שתוכניות בישול ואפייה כובשות את צמרת דירוגי הרייטינג. במקביל אתרים שעוסקים במתכונים ובתחום הקולינרי באופן כללי...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט