Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    סדנת בישול עד הבית

    סדנת בישול עד הבית – שירת הסירים

    עידן השפע שבו אנחנו חיים פותח בפנינו דלתות רבות שבעבר לא רק שהיו סגורות בפנינו אלא שלפעמים כלל לא ידענו על קיומן. הכלל הנ"ל רלוונטי לתחומים רבים, ובפרט ניתן לזהות את המגמה הזו בעולם הקולינרי. בשנים האחרונות הישראלים נחשפו לטעמים חדשים, חומרי גלם משלל מדינות, שיטות הכנה שונות, שלל קונספטים ובעיקר לסיפוק העצום שיכולה להעניק עשייה קולינרית. במציאות כזו ישנה שאיפה טבעית להרחיב את הרפרטואר – ואין כמו סדנת בישול עד הבית כדי לממש את הרצון הזה. שירת הסירים עורכת סדנאות מושקעות ומועילות גם אצלכם בבית, מתוך אהבה עזה לאוכל ולהכנת אוכל ומחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה.

    איך סדנת בישול עד הבית מעשירה את ארגז הכלים הקולינרי?

    * ידע חדש – שכולל בין השאר היכרות עם חומרי גלם מעניינים, תבלינים שיכולים להזניק כל מנה, שיטות עבודה מקצועיות ועוד ועוד.

    * התנסות מעשית בהדרכת שף מוכשר – סדנאות הבישול, כולל אלה שנערכות בבית הלקוח, כוללות לא "רק" ידע תיאורטי אלא גם התנסות מעשית. מעבר לכך שמדובר בדרך אפקטיבית במיוחד לשכלל את היכולות ולתרגל מיומנויות חדשות, חשוב לזכור שבסדנא כל הפעולות מתבצעות תחת הדרכתו של שף מיומן, שיכול לספק הכוונה ספציפית לכל אחד ואחת, ולכן לשפר במידה ניכרת את היכולות.

    * העצמה אישית – כישורים קולינריים באים לידי ביטוי באופן אופטימלי כשיש גם סקרנות, פתיחות ומוכנות להעז (גם אם בחלק מהמקרים התוצאה פחות טובה). כמו כן כדאי שהאדם יאמין בעצמו. כל אלה מקבלים דחיפה משמעותית במהלך סדנת בישול איכותית.

    מחויבות מוחלטת לכל משתתף ומשתתפת

    הצלחת סדנת בישול עד הבית נשענת במידה רבה על האישיות של מי שמעביר אותה. שף ירון חן הקים את חברת שירת הסירים בשנת 2014, ומאז העביר שלל סדנאות מסוגים שונים, בבתים רבים. הניסיון המגוון שרכש מצטרף לבקיאות המעמיקה שלו וליכולות הבישול אותן שכלל במשך 10 שנות עבודה במיטב המסעדות התל אביביות. בנוסף מתאפיין חן במחויבות מוחלטת לכל משתתף ולכל משתתפת בכל סדנא וסדנא, וביחס אישי שמבטיח העשרה משמעותית של ארגז הכלים הקולינרי, ועוד קודם לכן, חוויה מלהיבה במיוחד.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      סדנאות בישול במתחם סגור נוספים

      רוצים לעבור סדנת בישול ייחודית ביחד, רק המשפחה, חברים טובים , לחגוג לבד בתפריט ייחודי במתחם סדנאות מעוצב ומושקע.
      שף ירון חן יביא אתכם למתחם סדנאות מעוצב ומושקע, תפריט שאתם בחרתם לעצמכם, ולכם יישאר רק להכין את האוכל וללקק את האצבעות.

      סדנת בישול בבית הלקוח

      סדנת בישול בבית הלקוח - שירת הסירים בבתים רבים ניתן למצוא כיום מטבח מרווח מאוד, מאובזר היטב ובעיקר מזמין וגם מאפשר ליהנות מעשייה משמעותית. המגמה הזו...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט