Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    סדנת בישול משפחתית בבית

    סדנת בישול משפחתית בבית – שירת הסירים

    משפחה היא קונספט מורכב. המשפחה היא גם בסיס הכוח של כולנו, או לפחות רובנו המכריע, משפחה היא האנשים הקרובים ביותר אלינו, משפחה היא האנשים שאליהם נפנה בשעת הצורך וגם היסטוריה משותפת והוויי ייחודי. יחד עם זאת משפחה היא גם חילוקי דעות ולפעמים גם מריבות, ובעיקר לא דבר שכדאי להתייחס אליו כמובן מאליו. על-מנת שהמשפחה תעזור לנו לחיות חיים טובים, חובה לטפח אותה ולהשקיע בה. סדנת בישול משפחתית בבית היא דרך אפקטיבית מאוד לעשות זאת, ובפרט כשבוחרים נכון את אחת הסדנאות המושקעות של שירת הסירים.

    למה כדאי לערוך סדנת בישול משפחתית בבית?

    * גיבוש – התועלת הראשונה של סדנת בישול משפחתית היא התרומה של האירוע לגיבוש. אין כמעט משפחה שאין בה קונפליקטים ואפילו מתחים לצד האהבה והמחויבות. חוויות חיוביות כמו סדנא עם שף מוביל מסייעת להבליט את הצד של החיבור והאהבה ומפוגגת מתחים ולחצים.

    * שדרוג היכולות – סדנאות בישול משפחתיות מקנות לכל בני המשפחה יכולות קולינריות חדשות. המשתתפים לומדים להכיר חומרי גלם מעניינים, מתכונים ייחודיים, שיטות עבודה מקצועיות – ויכולים כמובן ליישם את כל אלה גם בעתיד, לטובת ארוחות משפחתיות משמחות.

    * ארוחה משובחת – כבר במהלך הסדנא נהנים בני המשפחה מארוחה מושקעת, מעשה ידי שף וידיהם שלהם. הארוחה מותאמת לטעם המשפחה בתוספת כמובן המגע הייחודי של שף מוכשר.

    * יציאה מהשגרה – בית הוא מקום נוח מאוד, בטוח, אבל גם כזה ששוררת בו שגרה שוחקת. עריכת סדנת בישול בבית צובעת אותו בצבעים אחרים, ומאפשרת יציאה מלהיבה מהשגרה.

    חוויה עוצמתית וסוחפת

    לאוכל, ועוד יותר מכך להכנתו, יש יכולת מוכחת לסחוף אותנו למחוזות חדשים. במסגרת סדנת בישול משפחתית  בבית הקפטן הוא שף מיומן שיודע להוביל את כל בני המשפחה למקומות הקולינריים הטובים ביותר עבורם. שף ירון חן הקים את שירת הסירים בדיוק למטרה זו, יצירת קשר בלתי אמצעי עם האנשים שהוא מאכיל אותם, ובמקרה של סדנאות הבישול גם מקנה להם יכולות קולינריות גבוהות. ירון מקפיד בכל סדנה על מתן יחס אישי לכל המשתתפים ועל כל פרט ופרט במהלך כל שלב ושלב באירוע – כדי שהתוצאה תהיה טעימה ומרשימה אפילו יותר מכפי שאתם מדמיינים.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      סדנאות בישול במתחם סגור נוספים

      רוצים לעבור סדנת בישול ייחודית ביחד, רק המשפחה, חברים טובים , לחגוג לבד בתפריט ייחודי במתחם סדנאות מעוצב ומושקע.
      שף ירון חן יביא אתכם למתחם סדנאות מעוצב ומושקע, תפריט שאתם בחרתם לעצמכם, ולכם יישאר רק להכין את האוכל וללקק את האצבעות.

      סדנת בישול בבית הלקוח

      סדנת בישול בבית הלקוח - שירת הסירים בבתים רבים ניתן למצוא כיום מטבח מרווח מאוד, מאובזר היטב ובעיקר מזמין וגם מאפשר ליהנות מעשייה משמעותית. המגמה הזו...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט