Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    סדנת בישול בבית הלקוח

    סדנת בישול בבית הלקוח – שירת הסירים

    בבתים רבים ניתן למצוא כיום מטבח מרווח מאוד, מאובזר היטב ובעיקר מזמין וגם מאפשר ליהנות מעשייה משמעותית. המגמה הזו היא חלק ממגמה רחבה יותר, זו שמושכת עוד ועוד ישראלים אל העולם הקולינרי, וגורמת להם לרצות לשכלל את היכולות בתחום. החיבור בין האפשרות לבין הרצון הופך את הקונספט של סדנת בישול בבית הלקוח לפופולרי מאוד. שירת הסירים מציעה מגוון רחב של סדנאות בישול אצלכם בבית, בשיא הנוחות ובאווירה מוצלחת במיוחד.

    האפשרויות השונות של סדנת בישול בבית הלקוח

    * סדנה איטלקית – המטבח האיטלקי הפך לאהוב בכל רחבי העולם עם מנות שכולם אוהבים כמו פסטות משלל סוגים, פיצות, טירמיסו ועוד. בהתאם גם סדנת בישול איטלקי היא חוויה טעימה להפליא.

    * סדנה בנושא בשרים – סדנה המקנה היכרות עם חלקים שונים של פרה וצורת ההכנה של כל איבר וחלק, עם הקונספט של עישון בשר ועם תבלינים שמשדרגים המבורגרים ושאר מנות בשריות.

    * סדנא גלילית – המטבח הגלילי מושפע ממטבחים אחרים באזור כמו למשל המטבח הסורי והמטבח הלבנוני, ובמקביל מתאפיין גם בניואנסים עדינים ייחודיים לו. בסדנת בישול גלילית תרקחו מטעמים מחומרי גלם מקומיים ותתענגו על מיטב המנות של המטבח הערבי השורשי.

    * סדנא מותאמת אישית – לחובבי הגיוון והחיבורים הייחודיים מוצעת האופציה של סדנא אקלקטית ובה בעת מדויקת מאוד. בסדנא זו השף מתאים ספציפית אליכם את התכנים ואת המעדנים שתכינו.

    תכנון מוקפד ויישום מושלם

    סדנת בישול בבית הלקוח מצריכה תכנון מדויק מאוד, אפילו יותר מהרגיל – גם כדי להתאים את העשייה למאפייני החלל, וגם כדי לוודא שהקונספט של הסדנא הספציפית והמנות שתכינו במהלכה אכן מתאימים לכם. זוהי המומחיות של שף ירון חן, שהקים את חברת שירת הסירים לפני כעשור על-מנת ליהנות מחוויות מרגשות ומרתקות בחברת בני אדם ותוך חיבור ישיר אליהם. קודם לכן עבד שנים רבות במסעדות תל אביביות מובילות, שם שכלל את כישוריו הקולינריים, וכעת הוא יכול להביא אותם לידי ביטוי ולשלב גם אינטראקציות בין-אישיות מעצימות. בנוסף לתכנון המוקפד, אמון שף ירון חן על יישום מיטבי של התוכנית, כך שהסדנא תיזכר לטובה עוד שנים רבות.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      סדנאות בישול במתחם סגור נוספים

      רוצים לעבור סדנת בישול ייחודית ביחד, רק המשפחה, חברים טובים , לחגוג לבד בתפריט ייחודי במתחם סדנאות מעוצב ומושקע.
      שף ירון חן יביא אתכם למתחם סדנאות מעוצב ומושקע, תפריט שאתם בחרתם לעצמכם, ולכם יישאר רק להכין את האוכל וללקק את האצבעות.

      סדנאות בישול לקבוצות

      סדנאות בישול לקבוצות - שירת הסירים זה כבר כמה שנים שתוכניות בישול ואפייה כובשות את צמרת דירוגי הרייטינג. במקביל אתרים שעוסקים במתכונים ובתחום הקולינרי באופן כללי...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט