Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    סדנאות בישול לקבוצות

    סדנאות בישול לקבוצות – שירת הסירים

    זה כבר כמה שנים שתוכניות בישול ואפייה כובשות את צמרת דירוגי הרייטינג. במקביל אתרים שעוסקים במתכונים ובתחום הקולינרי באופן כללי זוכים גם הם לפופולריות רבה, ושפים הופכים לדמויות מוכרות ומוערכות. ההבנה שאוכל הוא יצירה, וההנאה מהעשייה הקולינרית, מובילות עוד ועוד ישראלים אל המטבח, בתדירות גבוהה יותר ולפרקי זמן ממושכים יותר – וגם לסדנאות שישכללו את היכולות שלהם. סדנאות בישול לקבוצות הן דרך נהדרת גם להפוך לבשלנים עוד יותר טובים ולקצור עוד ועוד מחמאות בהמשך, וגם לעבור חוויה מרתקת. שירת הסירים של שף ירון חן מציעה מבחר רחב של סדנאות שכאלה, לקבוצות קטנות וגם גדולות.

    המבנה של סדנאות בישול לקבוצות

    * קבלת פנים והיכרות – השלב הראשון בסדנת בישול קבוצתית הוא שלב ההתאספות, ההתארגנות והכניסה לאווירה הנכונה. כשמדובר בקבוצה שמורכבת ממשתתפים שלאו דווקא מכירים זה את זה, ינוצל השלב גם להיכרות ראשונית. בנוסף השף יציג את עצמו ואת התכנים שיעביר במהלך האירוע.

    * העברת ידע מעניין בנושא הסדנא – עוד לפני ההתנסות המעשית, מקבלים המשתתפים בסדנא ידע רלוונטי בנושאים הקשורים לנושא. למשל, על תפקידם של התבלינים בבישול הגלילי ועל תרומתם לבריאות, על חלקי הפרה וההתאמה שלהם למנות שונות, ועוד.

    * הכנת מנות – החלק המרכזי של הסדנא הוא כמובן הכנת המנות, שנעשית בצוותא ובהדרכתו הצמודה של השף שמעביר את הסדנא.

    * ארוחה משותפת – החלק הטעים של הסדנא הוא הארוחה המשותפת, שמבוססת על המנות שהכינו המשתתפים ומטעמים נוספים.

    מגוון אפשרויות נרחב

    שירת הסירים של שף ירון חן מציעה מבחר סדנאות בישול לקבוצות. בין האופציות: סדנה גלילית שמציעה מטעמים מהמטבח הערבי האותנטי, סדנה איטלקית עם כל המאכלים האהובים של המטבח הפופולרי ביותר בעולם, סדנת בשרים ועוד. הסדנאות כוללות כאמור גם למידה מועילה וגם ארוחה טעימה, ולא פחות חשוב, אווירה ייחודית ואינטראקציות מרתקות. שף ירון חן מביא איתו לכל סדנא ניסיון רחב היקף של יותר מעשור במסעדות תל אביביות ועוד כעשור בהעברת סדנאות כשף פרטי. בנוסף הוא מביא לידי ביטוי גם תשוקה, יצירתיות, קשב מלא לכל אדם והתוצאה: חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      סדנאות בישול במתחם סגור נוספים

      רוצים לעבור סדנת בישול ייחודית ביחד, רק המשפחה, חברים טובים , לחגוג לבד בתפריט ייחודי במתחם סדנאות מעוצב ומושקע.
      שף ירון חן יביא אתכם למתחם סדנאות מעוצב ומושקע, תפריט שאתם בחרתם לעצמכם, ולכם יישאר רק להכין את האוכל וללקק את האצבעות.

      סדנת בישול פרטית

      סדנת בישול פרטית - שירת הסירים רמת החיים במדינת ישראל נמצאת במגמת עלייה, ואחד התחומים שבהם המגמה הזו באה לידי ביטוי מובהק הוא התחום הקולינרי. בכל...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט