Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    שף פרטי בבית ארוחה לחברים

    שף פרטי בבית ארוחה לחברים – שירת הסירים

    החיים של כולנו, או לפחות רובנו, מורכבים משגרה שוחקת למדי – ומרגעים מיוחדים. באופן טבעי כדאי לייצר כמה שיותר רגעים כאלה, ואחת הדרכים היותר מוצלחות לעשות זאת היא להכין עם שף פרטי בבית ארוחה לחברים. אוכל הוא תענוג פופולרי, כל מפגש חברתי כמעט כולל גם ארוחה, לרוב מושקעת, ולכן החיבור בין בילוי עם חברים לבין שף מיומן הוא חיבור מתבקש. שירת הסירים של ירון חן מגשימה חלומות קולינריים וגם מייצרת עבורכם חלומות חדשים אצלכם בבית, בשיא הנוחות והאינטימיות.

    למה כדאי להכין עם שף פרטי בבית ארוחה לחברים?

    * אפס טרחה – לבלות עם חברים זה בילוי משמח מיוחד, לארח זה כיף, אבל להכין ארוחה לאנשים רבים זו טרחה של ממש. כשההכנה מופקדת בידיים של שף מקצועי, אתם יכולים להתמסר להנאה בלי שום טרחה או מאמץ.

    * חוויה ייחודית – גם אם אתם בשלנים מעולים, וכל מעשי ידיכם זוכים תמיד למחמאות, בכל זאת אין תחליף לידע המקצועי של שף מנוסה. מי שכבר עבד במסעדות מובילות, ולאחר מכן ערך ארוחות פרטיות רבות, יודע איך להכין תפריט בסטנדרטים אחרים לגמרי, עם מנות גורמה אמיתיות שכל מי שלוקח חלק בארוחה ידבר עליהן בעיניים נוצצות עוד זמן רב.

    * טעמים חדשים – ארוחת שף היא הזדמנות מצוינת להיחשף לטעמים חדשים ולמנות שתרצו לחזור אליהן שוב ושוב.

    התאמה מושלמת לטעם האישי שלכם

    כשמכינים עם שף פרטי בבית ארוחה לחברים, אפשר גם להתאים את התפריט לטעם האישי – שלכם ושל המשתתפים האחרים בארוחה, ובעצם אפשר לומר בפה מלא שמדובר באירוע ולא בעוד ארוחה. החוויה מתחילה כבר בשלב התכנון, כשירון חן – שהקים את שירת הסירים בשנת 2014, אחרי קרוב ל-10 שנות עבודה בכמה מהמסעדות היותר מוכרות בתל אביב – עובר אתכם על חומרי הגלם, על המנות, על בניית הערב (או הצהריים, כמובן), ועל שאר הפרטים. כבר בשלב הזה בלוטות הטעם נכנסות לפעולה, וכשהתכנון מיושם והופך למנות משובחות, השמחה מושלמת. ניתן לערוך ארוחות שף פרטיות לקבוצות קטנות וגם גדולות, כשבכל המקרה התוצאה תהיה טעימה יותר אפילו מכפי שאתם מדמיינים.

    שף פרטי בבית ארוחה לחברים ירכיב עבורכם תפריט מהחלומות. כיום, כדי ליהנות מארוחת טעימות טעימה ומרהיבה ביופייה, אין צורך להרחיק לכת עד מסעדה בעיר רחוקה – ניתן להזמין שף עד הבית ולהתפנק בארוחת מלכים לצד חברים טובים. נהנים ממנת פסטה מלאה ברוטב? לא מפסיקים לחשוב על האוכל האסיאתי שהשף המפורסם הכין בטלוויזיה? כדי ליהנות ממטעמים אלו ואחרים, מומלץ ליצור קשר עם השף הפרטי ירון חן.

    שף פרטי בבית עם חברים – לדון בפרטים החשובים

    מי מאתנו לא אוהב להתפנק עם ארוחה מושחתת במסעדה? עבור רבים מאתנו, אוכל עומד במרכז המפגשים החברתיים שלנו – בין אם מדובר במסיבת יום הולדת בבית קפה או דייט במסעדה יוקרתית. עם זאת, כדי לאכול מטעמים מיוחדים, אין צורך להרחיק עד ערים אחרות: לקראת המפגש הבא שלכם עם החברים, ניתן להזמין שף פרטי עד הבית.

    מעוניינים לשדרג את חוויית האכילה שלכם ושל חבריכם? בבואכם לתכנן את המפגש הפרטי הבא, מומלץ ליצור קשר עם שף פרטי ומיומן. האינטראקציה עם שף זה תכלול, ראשית, שיחה על הקונספט הקולינרי בו תרצו שהארוחה תתמקד. במילים אחרות, ובין אם יש לכם העדפה אל ארוחת בשרים או שמא תרצו ארוחת טעימות, יש לדון על כך עם השף.

    לאחר בניית התפריט, יהיה עליכם לדון על הזמן בו תתחיל הארוחה – כך שהשף הפרטי יוכל לתכנן את זמני העבודה על המנות השונות. במקביל לכך, מומלץ לציין בפני השף על רגישויות שונות של האורחים למזון מסוים והאם ישתתפו בארוחה גם ילדיהם של המוזמנים. כך, ניתן יהיה להיערך מראש ולבשל מנות שיתאימו לכל אחד ואחת מהאנשים שישבו מסביב לשולחן המרכזי.

    לארח חברים בבית – עם סטייל

    מזמינים שף פרטי עד הבית? מדובר בחוויה מיוחדת שתישאר אתכם עוד שנים רבות. כדי לתכנן את מפגש החברים הקרוב בצורה מרשימה, אל תחכו וצרו קשר עם השף ירון חן, בעלי העסק "שירת הסירים". שף פרטי זה יחשוף את האורחים לעולמות חדשים תוך הגשת המנות על ידי צוות מלצרים מקצועי.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      ארוחת שף

      ארוחת שף - שירת הסירים אוכל מספק לגוף שלנו את החומרים שהוא זקוק להם - אבל גם הרבה יותר מכך. אנחנו אוכלים לא רק כדי לשבוע...

      המשיכו לקרוא >

      שף פרטי בצפון

      יש אירועים שבהם ברור לכולנו שאנחנו משחררים את השליטה ונותנים למקצוענים לדאוג לעבודה- רובנו איננו יודעים להתחיל אפילו להבין כיצד מכינים אוכל ל-40 או 60...

      המשיכו לקרוא >

      שף פרטי בבית שמבשל ארוחה לחברים

      שף פרטי בבית ארוחה לחברים יהיה האדם הנכון לפנות אליו בשעה שאתם רוצים לארגן את המפגש המיוחד והטעים ביותר. את שירותיו של השף ירון חן, מייסד חברת "שירת הסירים" תוכלו לקבל בעת פנייה לחברה. השלב הראשון בעבודתו יכלול את בחירת התפריט למהלך הארוחה, זאת תוך שיתוף פעולה מלא מולכם ובהתאמה מדויקת להעדפות ולרצונות שלכם. צרו קשר עם חברתנו כבר היום והבטיחו את המפגש הטעים ביותר בו תוכלו ליהנות ממנות גורמה משובחות שעד עכשיו רק חלמתם עליהן.

      שף פרטי בבית ארוחה לחברים חוויה שלא שוכחים

      חוויות משותפות הן מה שמחבר בין חברים, כך שאין ספק כי שף פרטי בבית ארוחה לחברים יהיה זה אשר יסייע ביצירתה של החוויה המושלמת והטעימה מכל. בעולם העמוס של היום, רבים מתקשים במציאת הזמן לבלות בקרב חבריהם, אך בשעה שכבר מצליחים לפנות מספר שעות לזמן איכות עם כל מי שתמיד היה שם בשבילכם, אין ספק כי זו תהיה סיבה למסיבה.

      אחת הדרכים שהופכת אט אט לפופולרית יותר ויותר כחגיגה מיוחדת הינה ארוחת שף מפוארת אשר תתרחש בבית ותעניק לכל אחד מהמשתתפים את האפשרות לקחת חלק בחוויה ערבה לחיך שלא תישכח בקרוב. יש לציין כי הארוחה עצמה וכלל המנות אשר ירכיבו אותה יהיו לחלוטין בשליטתכם, כך שניתן יהיה להתאים את הארוחה בצורה מדויקת להעדפות הקולינריות של החברים שלכם. כל שיהיה עליכם לעשות זה להחליט לאיזה כיוון אתם רוצים להמשיך, ולהשאיר את כל העבודה הקשה לשף המקצועי שיכין את סעודת המלכים הבאה שלכם.

      חגיגה של חברות וטעמים מיוחדים

      מפגש עם חברים אשר מלווה בריחות מעוררי תיאבון וטעמים שלא זכיתם לפגוש עד כה, תוכל להיות ללא ספק אחת החוויות הטעימות והמגבשות ביותר. אין סיבה להסס, פנו עוד היום אל חברת "שירת הסירים" והבטיחו את ארוחת הערב העסיסית ביותר או אפילו את הברנץ' המפנק מכל והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל.

      ארוחת שף בבית

      אין ספק כי ארוחת שף בבית תהיה זו אשר תעניק לכם ולכל החברים והמשפחה שלכם ליהנות מסעודת מלכים משובחת ומפוארת. לשם הזמנת ארוחה וקביעת תפריט לאירוע, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת "שירת הסירים" כבר היום ולהבטיח את קיומה של הסעודה המרשימה והחגיגית ביותר. חברתנו מנוהלת על ידי השף ירון חן, אשר רכש את ניסיון במסעדות המובילות בתל אביב ואת הכשרתו בתדמור. צרו קשר עם חברתנו ויחד נוכל להרכיב את התפריט המרשים והטעים ביותר.

      ארוחת שף בבית – חוויה קולינרית שאין לה תחליף

      בין אם אתם בוחרים לציין יום הולדת ובין אם אתם פשוט מעוניינים לערוך ארוחה משפחתית או ארוחה זוגית ורומנטית, הרי שארוחת שף בבית תהיה זו שתספק את המענה המדויק אותו אתם מחפשים. כיום נוכל לראות כי יותר ויותר אנשים בוחרים להזמין אל ביתם שפים פרטיים, זאת על מנת לשדרג כל חגיגה או ארוחה בצורה המיוחדת ביותר.

      אם עד כה רבים מאתנו היו בוחרים לצאת אל המסעדות, הרי שכיום תוכלו להזמין את השף עד לבית שלכם וליהנות מחגיגה של ריחות וטעמים אשר יורכבו למנות מפוארות העונות בצורה מדויקת על הטעם האישי שלכם ובהתאמה לתפריט אשר בחרתם מראש.

      אין סיבה להסס, ארוחות שף בבית הפכו לנחלת הכלל וכעת גם אתם יכולים להתפנק באווירה אינטימית עם כל מי שאתם אוהבים. הרשו לעצמכם לחגוג בגדול מבלי לצאת מהבית. אין סיבה לעמוד מעל התנור במשך שעות ארוכות, כל שיהיה עליכם לעשות זה להזמין את שירותיו של השף והוא כבר יגיע למקום ויקסים אתכם עם כישורי הבישול והאפייה שלו.

      סעודה משובחת בהתאמה אישית

      הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת "שירת הסירים" כבר היום ויחד נוכל ליצור את התפריט המתאים לכל אירוע או חגיגה שתבחרו לציין. השף ירון חן, ישמח לעמוד לרשותכם ולהמליץ על מנות משובחות וטעימות במיוחד אשר יצליחו לשדרג את הארוחה שלכם לסעודה משובחת ובלתי נשכחת.

      חברת שירת הסירים מספקת לכם שף פרטי בבית ארוחה לחברים

      הילדים ישנים והבייביסיטר הגיעה. לבשתם ג'ינס וחולצה והחלטתם לעשות ערב מהסרטים שלא ישכח עם שלל החבר'ה הטובים מאז גיל ילדות. בחרתם בחוויה של שף פרטי בבית ארוחה לחברים כבילוי מפנק לשבירת השגרה. הכירו את חברת שירת הסירים, המתמחה ביצירת ערבים בלתי נשכחים תחת קולינריה איכותית.

      שף פרטי בבית ארוחה לחברים: אוכל, יין והאנשים האהובים ביותר

      אין דבר טוב ומגבש יותר מאוכל טוב, יין משובח ואווירה ביתית עם החברים. הרי כבר פקדתם את כלל המסעדות יחד וחשבתם לגוון ולעשות משהו שונה, משהו חדש שעוד לא עשיתם. הטרנד שהטריף את התרבות הישראלית הינו להזמין שף פרטי הביתה כארוחה טובה ואיכותית לחברים.

      אז איך האירוע מתקיים? האירוע מתקיים בצורה אינטימית במקום הנעים והחביב על המארחים וכמובן גם על האורחים. אתם מבלים רק עם מי שנחמד לכם והאווירה כתוצאה מכך משוחררת ונעימה הרבה יותר. אין מגבלות זמן לאירוע ואם רוצים להישאר ביחד עוד קצת אף אחד לא יקים אתכם ואתם נהנים מחופש תנועה במרחב שלכם.

      שף פרטי בבית לא מבשל לכם מאחורי הקלעים כמו במסעדה אלא לוקח חלק עיקרי באירוע ומעניק לנוכחים חווית שף פרטי ומספק לכם שירות בישול מדליק היוצר אווירה אמיתית ומיוחדת.

      באירועים אותם שף עורך ישנם מבחר של מנות, כך שלכל האורחים יש את האפשרות לאכול מה שהם רוצים וליהנות מכל כך הרבה אוכל איכותי ומאכלי גורמה.

      הארוחות אותם השף מלמד מכין הן ברמה גבוהה ותנאי הבישול לא מפריעים לאוכל להיות מספיק איכותי וטעים.

      אוכל כחוויה משותפת

      חוויות משותפות הן מה שמחבר בין חברים כך שאין ספק ששף פרטי בבית כארוחה לחברים יהיה זה אשר יסייע ביצירתה של החוויה המושלמת והטעימה מכל. מצאו זמן איכות לחברים בשגרה העמוסה שלכם ותרשו לעצמכם להתפנק ערב אחד מכל טוב של טעמים עשירים ומטבחים מגוונים. חברת שירת הסירים תשמח לספק לכם את השירות המקצועי והאדיב ביותר.

      ארוחת שף בבית – הפתרון המושלם לכל אירוע

      ארוחת שף בבית הוא הפתרון המושלם לכל אירוע: בין אם מדובר בארוחת ערב רומנטית, מסיבת רווקות או שמא מדובר בבריתה מצומצמת בחיק המשפחה והחברים, שף פרטי זה יבשל ויגיש ארוחת טעימות מושחתת ומרהיבה ביופייה. מתכננים את האירוע הבא? אל תחכו – צרו קשר עוד היום עם שירת הסירים.

       

       למה כדאי להזמין ארוחת שף בבית?

      • חוסך המון זמן – חיפוש חנייה מתיש ולפעמים בתשלום, המתנה בתור לכניסה, חיפוש מסעדה שתהיה טעימה וגם תתאים לנו… בקיצור, שף פרטי בבית הוא פתרון מושלם למי שמעוניין לחסוך בזמן ולתאם ארוחה על פי הזמן שלו.
      • ניתן להתאים את המנות על פי בקשות – אחד היתרונות הגדולים בארוחת שף היא שניתן להתאים את המנות על פי בקשתנו, בין אם אנחנו אוהבים מטבח יווני, איטלקי, מרוקאי, או ארוחת בשרים טובה, השף יכול להתאים את הארוחה לכלל הסועדים על פי המנות המוזמנות.
      • אוכל טרי יותר – כשאנחנו מזמינים שף פרטי הביתה, המצרכים יקנו בדרך כלל ביום הפגישה, או בערב שלפני, כך שטריות המזון מובטחת לנו מכל היבט. בניגוד לכך, כאשר אנחנו אוכלים במסעדות, אנחנו לא תמיד יודעים את טיב הטריות של האוכל ושמירת על ההיגיינה של הטבחים.
      • חוויה מיוחדת – כששף מגיע אלינו הביתה ומבשל זו חוויה מיוחדת שאנחנו לא רגילים אליה, לראות בן אדם מומחה במטבח שמכין לנו את האוכל חוויה שיכולה לשדרג כל ערב, בין אם זה ארוחה רומנטית, מסיבת יום הולדת, יום נישואים, או ארוחה לכל המשפחה.

      הטרנד החם ביותר בישראל

      אז כמו ששמנו לב הטרנד החם ביותר של השנים האחרונות בעולם האוכל הוא טרנד ההפקות הביתיות. יותר ויותר ישראלים מזמינים אנשי מקצוע שיבשלו ארוחת שף בבית שלהם ויהפכו את המטבח הפרטי, למטבח מקצועי לערב אחד. כולם יכולים להנות מארוחה טעימה ומחברה מושלמת, בזכות השירות של שירת הסירים – שידאגו לכם לערב בלתי נשכח.

      קידום אתרי אינטרנט