Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    שף פרטי עד הבית

    מרגישים כיצד השגרה היום יומית מחלחלת אט אט אל חייכם? רוצים להכניס קצת צבע לחיים? ארוחת שף פרטי עד הבית מבית שירת הסירים היא רעיון לבילוי נהדר. מאז שהקים את החברה, שף ירון חן מראה לאנשים רבים את היופי שבאוכל באמצעות העברת סדנאות בישול והכנת ארוחות גורמה שלא ישאירו אתכם אדישים. אז אם אתם רוצים לטעום לראשונה את טעמו של פילה בקר רך שעשוי היטב או סטייק פרגית בתיבול מקורי, פנו לשף ירון חן.

    שף פרטי עד הבית – למי זה מתאים?

    שירותי שף פרטי לבית יכולים להתאים למגוון רחב של אנשים ולאירועים שונים. אלה כמה דוגמאות לכך:

    ארוחה ראשונה עם ההורים – אתם יוצאים כבר זמן רב, וכעת החלטתם לפגוש את ההורים. אך לפני שאתם מפגינים את כישורי הבישול שלכם, כדאי להזמין שף פרטי עד הבית. אחרי הכול, אתם מעוניינים לעשות רושם טוב על ההורים של הצד השני, ואם תשרפו את חזה העוף בתנור, זה לא יהיה נעים כל כך.

    ארוחות עסקיות – החלטתם לקיים ערב עסקי בדירה הגדולה שלכם ולבצע את העסקה של חייכם? כדי להנעים את האווירה, כדאי להזמין שף מקצועי. כך גם לא תצטרכו לדאוג לאוכל.

    ארוחה לרגעים מיוחדים – השף המנוסה והמיומן נמצא כאן אתכם, אם אתם רוצים לציין אירוע משמעותי כלשהו בחייכם. זה יכול להיות יום נישואים, יום הולדת לאחד מבני המשפחה, הצעת נישואים מלחיצה אך מרגשת או יום העלייה שלכם לארץ. כך או כך מנות איכותיות כמו קבב טלה שהוכן על נענע ופיסטוק או מוס טעים המורכב של שוקולד וחלבה יעשו לכם את הערב.

    שף פרטי עד הבית בצפון

    ישנם אנשים שפיתחו תגובות אלרגיות למזונות שונים כמו חלב או אגוזים. לעתים האלרגיות כה קשות עד כי קמצוץ של מאכלים אלה עלול להבהיל אותם לבית החולים. מסיבה זו, פעמים רבות נמנעים אנשים אלה מללכת למסעדות, מחשש שיטעמו בטעות מהמאכלים האסורים להם. בזכות שף פרטי עד הבית, לעומת זאת, יוכלו גם האלרגיים ביותר לאכול טוב, שכן השף המקצועי יודע להכין ארוחות טעימות גם כשיש ברשותו רשימה מצומצמת של מצרכים.

    שף פרטי בבית יכין עבורכם את ארוחת חלומותיכם: נהנים מארוחת בשרים מושחתת? מארגנים בראנץ' לכבוד אירוע משפחתי? בין אם מדובר באירוע כזה או אחר – כאשר יש סיבה למסיבה, חשוב לחגוג אותה היטב. בהתאם, חלק משמעותי בכל חגיגה הוא האוכל. רוצים להרשים את האורחים עם מנות מרשימות? כדי לארגן את הארוחה המנצחת, צרו קשר עם "שירת הסירים", בבעלותו של השף ירון חן – ההנאה מובטחת.

    שף פרטי בבית – לשוחח על הדגשים החשובים

    אוכל בריא ומזין הוא הכוח המניע של הגלגלים. במילים אחרות, ובכדי להתרכז במשימות היום יומיות שלנו היטב – עלינו להקפיד לאכול אחת לכמה שעות. עם זאת, אנשים רבים אינם אוכלים אך ורק לצורך הבריאות: אוכל לצורך החוויה הוא חלק בלתי נפרד מתרבות הבילוי בישראל. בהתאם, ואם לא מתחשק לכם לצאת למסעדה מעייפת – הזמינו את שירותיו של שף פרטי עד לבית.

    בבואכם להסתייע בשירותיו של השף הפרטי, חשוב להבין, ראשית, לאלו אירועים ביתיים תוכלו להזמין אותו:

    • ארוחת ערב רומנטית – חוגגים את שנת הנישואין הראשונה שלכם? מתכנן להציע נישואין לבת זוגתך? אולי אתם רוצים לשבור שגרה ולארגן ערב מיוחד? ארוחת ערב רומנטית בבית, בעודכם אוכלים מנות גורמה, תפיק הנאה וזיכרונות יפים עוד שנים קדימה.
    • ארוחה לחברים – מפגשים חברתיים כוללים, לרוב, אוכל. חוגגים אירוע מיוחד עם החברים? מתכננת בראנץ' רווקות לכלת השמחה ולמכרות הקרובות? בהתאם לכך, חשוב להעביר את מלאכת הבישול לשף מיומן ויצירתי – לצורך ההנאה המושלמת.

    לצד כל זאת, וכאשר אתם משוחחים עם השף הפרטי, מומלץ לדון אתו על הדגשים החשובים לאורחה: בין אם מדובר בשמירה על כשרות האוכל, רגישות למזון כזה או אחר או שמא מדובר בכמות מצומצמת של מוזמנים – הסכמה על דגשים אלו ואחרים יובילו להצלחת החגיגה.

    ארוחת מלכים עם שף פרטי בבית שלכם

    לארוחה ביתית עם חברים ומשפחה יש יתרונות רבים, עם זאת, אין זה אומר שיש להגיש מנות פשוטות. למעשה, ובזכות שירותו המקצועי של השף ירון חן, אתם ויקירכם תזכו לארוחת מלכים: החל המתאמת התפריט לאורחים, בישול עם חומרי גלם איכותיים ועד להגשת המנות עם מלצרים מיומנים, אנו מבטיחים איכות.

    שף פרטי

    בתקופת הקורונה, בה אנשים לא היו יכולים לצאת מהבתים, רבים ניסו לחשוב על פתרונות יצירתיים לקיים אירועים מבלי לצאת מהבית. אחד הדברים החזקים ביותר שהיו אז, זה ארוחות על ידי שף פרטי. השף היה מגיע לבית הלקוח ונותן לאנשים את התחושה שהם במסעדה. תקופת הקורונה כבר הרבה מאחורינו וכבר תקופה ארוכה שהמסעדות פועלות כרגיל, אך חלק מההרגלים עדין איתנו, כמו הרצון לחגוג אירוע בבית. אנשים הבינו, שבסופו של דבר, לחגוג אירוע בבית זה פשוט הכי כיף למזמינים ולמוזמנים כאחד. שירת הסירים, היו החלוצים בתחום, וירון חן שעומד בראשם הוא שף פרטי כבר משנת 2014. הניסיון הרב שלו בתחום, הוא זה הגורם לכך שהאירועים שלו הם ברמה הגבוהה ביותר מבחינת נראות, טעם ושירות.

    כיצד בוחרים שף פרטי

    עכשיו, כשהחלטתם שלאירוע המצומצם הקרוב תרצו להביא שף פרטי, אתם וודאי תוהים לעצמכם, כיצד בוחרים אחד. ובכן, ישנם כמה דגשים שעליכם לשים לב אליהם בזמן שאתם בוחרים שף.
    ראשית, הסתכלו בתפריט שהוא מציע. אתם כבר יודעים פחות או יותר מה הטעם שאתם והמוזמנים שלכם הכי אוהבים, ועל ידי כך תוכלו לסנן את השפים על פי התפריטים שהם מציעים.
    שנית, בדקו ביקורות. ראו כמה ביקורות יש עבור אותו השף, וכמה מהן משבחות. כמוכן, שימו ל שלשף יש ניסיון בתחום, כך המקום לטעויות פוחת.
    דבר נוסף, ולא פחות חשוב, הוא המחיר. שימו לב שהמחיר שהשף שאותו אתם רוצים לקחת מציע מחיר שהוא הוגן ושפוי. שימו לב שהצעת המחיר שאתם מקבלים, תואמת את איכות חומרי הגלם, רמת המנות ושנות הניסיון שלו.

    מבשלים לכם את האירוע הבא

    שירת הסירים, בניצחונו של שף ירון חן, יגרמו לאירוע הבא שלכם להיות בלתי נשכח! ירון חן כבר כמעט 20 שנה במקצוע, ולמד בבתי ספר לבישול, התמקצע מקומות הטובים בותר בתל אביב ואף עבד כשף במסעדת יוקרה בעיר. בשנת 2014 החליט להגשים חלום ולהיות שף פרטי לאירועים. הוא מעניק חווית אירוח ברמה הגבוהה ביותר, עם אוכל שלא מבייש מנות במסעדות מעולות.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      שף פרטי

      חולמים על היום המושלם בו תוכלו ליהנות מארוחה מפוארת שיצר בעבורכם שף פרטי? ובכן, הרי שחברת "שירת הסירים" הינה ללא ספק הכתובת הנכונה בעבורכם! חברתנו הוקמה בשנת 2014 על ידי השף ירון חן ולכל אורך שונות פעילותה מאפשרת לאינספור אנשים ליהנות מן הארוחות המשובחות והמפוארות ביותר באירועים שונים. את התפריט לארונה נוכל להרכיב יחד, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הארוחה אשר מצפה לכם תהיה לטעמכם בצורה מדויקת. נשמח לעמוד לשירותכם בכל ולסייע בשדרוגה של כל ארוחה בצורה טעימה והמשובחת ביותר.

      שף פרטי – ארוחה משובחת בהתאמה אישית

      אין ספק כי שירותיו המקצועיים של שף פרטי יהיו משמעותיים בין אם אתם מציינים אירוע מיוחד ובין אם אתם מעוניינים להבטיח את מהלכה של ארוחה מפוארת וטעימה במיוחד. תנו לעצמכם ולאנשים שאתם אוהבים את ההזדמנות לטעום מהמנות המשובחות והעסיסיות ביותר אשר יוכנו במיוחד בעבורכם. אין ספק כי ארוחה זו תבטיח זיכרונות משובחים אשר לא ייעלמו בקרוב ורק יגרמו לכם לחזור ולקבוע ארוחת שף נוספת.

      יש לציין כי הסעודות אשר יכין למענכם השף הפרטי יותאמו בצורה מדויקת לטעמים המועדפים עליכם, ואף יאפשרו לכם להיחשף לעולם קולינרי משובח שלא הכרתם עד כה. בין אם ארוחה בשרית, חלבית או אפילו טבעונית, הרי שתוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מנות שישלימו את האווירה המושלמת והחוויה הבלתי נשכחת שממתינה רק לכם ולכל מי שתרצו שיחלוק אתכם את הארוחה הטעימה הזו.

      יום ההולדת המיוחד ביותר עם שף פרטי

      אין ספק כי חגיגות ימי ההולדת הינם אירועים מיוחדת שרבים מאתנו מצפים להם בקוצר רוח. בין המתנות לחברים הקרובים, הארוחה המפוארת שיצליח ליצור בעבורכם השף ירון חן תהיה מסמר הערב. כך תוכלו לחסוך לעצמכם את כל הבישולים בו בזמן שאתם מבטיחים את קיומה של הארוחה המשובחת ביותר בעבור כלל הנוכחים. צרו קשר עם חברת "שירת הסירים" ויחד נוכל להתאים ולהרכיב בעבור האירוע המיוחד שלכם את התפריט המרשים ביותר, זאת לצד ציון האם השירות יכלול שימוש בכלי הגשה מיוחדים או אפילו שירותי מלצרות.

       

      שף עד הבית – לבצע את הבחירה הנכונה

      שף עד הבית הוא הפתרון המושלם לכל אירוע: בין אם מדובר בארוחת ערב רומנטית, מסיבת רווקות או שמא מדובר בבריתה מצומצמת בחיק המשפחה והחברים, שף פרטי זה יבשל ויגיש ארוחת טעימות מושחתת ומרהיבה ביופייה. מתכננים את האירוע הבא? אל תחכו – צרו קשר עוד היום עם השף ירון חן.

      בילוי במסעדה הפך, בשנים האחרונות, לתופעה תרבותית מקובלת: בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת ובין אם מדובר בדייט רומנטי עם בן הזוג – ארוחת צהריים או ערב במסעדה החדשה היא כבר עניין של מה בכך. עם זאת, השתתפות בארוחת גורמה איננה שייכת אך ורק לבתי הקפה או למסעדות, להיפך. למעשה, ובכדי לאכול את המנה האהובה עלינו תוך קבלת שירות אישי ואדיב, מומלץ להזמין את שירותיו של שף עד הבית.

      בבואכם להזמין את השף הפרטי לאירוע האינטימי שלכם, מומלץ, ראשית ליצור קשר עם השף המיומן והמקצועי ביותר. כיצד תוכלו למצוא אותו? אם תלכו בהתאם לשלבים הבאים:

      • המלצות מהסביבה הקרובה – בת דודתך ארגנה מסיבה פרטית עם חברים קרובים ונעזרה בשירותיו של שף? אחיך תכנן ערב מושקע עם בת זוגו ונעזר בשף עד לביתו? בהתאם להמלצות של בני משפחה ואף עמיתים לעבודה, תוכלו להגיע אל השף המתאים עבורכם.
      • אתרי אינטרנט – בין אם מדובר בדף העסקי של השף בפייסבוק, בלוגים עם המלצות או שמא מדובר באתר המקצועי של השף – דרך פלטפורמות אלו תוכלו להתרשם מניסיון העבודה הקודם של השף ומהתמונות האסתטיות של האוכל אותו הכין.

      לאחר שמצאתם את השף המומלץ, כעת, עליכם לשוחח אתו על מספר נושאים חשובים: ראשית, עליכם לתאר לו מהו סגנון האוכל האהוב עליכם ועל המוזמנים. בהמשך, יהיה עליכם לפרט מהי כמות האנשים שיגיעו לאירוע הצנוע שאתם מתכננים. לבסוף, מגיעה השאלה החשובה מכל: המחיר עבור ביצוע העבודה.

      ליצור את האווירה המושלמת

      תחום האירועים בישראל כולל הפקות ענק. לצד הפקות אלו, רבים בוחרים באירועים אינטימיים וצנועים יותר – ויש בכך יתרונות רבים: לצד קיום חגיגה נעימה בחיק בני המשפחה והחברים הקרובים, תוכלו לשוחח ברוגע עם האורחים. כדי להנעים את זמנם של האורחים עוד יותר, חשוב להזמין את שירותיו של השף ירון חן עד לביתכם. שף זה, בעל החברה "שירת הסירים", יגיש לכם ארוחת טעימות אסתטית וטעימה, תוך צלחות מקצועי של המנות על כלי ההגשה.

       

      שף עד הבית

      נמאס לכם לאכול את העוף והאורז בארוחות הערב? רוצים לגוון קצת? בחברת שירת הסירים, בראשותו של שף ירון חן, תוכלו למצוא שירותי שף עד הבית. השף המקצועי יעניק לכם יחס אישי ויכין עבורכם ארוחה טעימה כבקשתם. שף ירון חן החל להתעניין באוכל עוד בהיותו סטודנט במסעדה בתל אביב. אט אט נחשף ירון לסוגים שונים של מאכלים, וביניהם למטבח הצרפתי, עד שב-2014 הקים את העסק הפרטי שלו, ומאז הוא לא מפסיק להכין ארוחות שמשנות את חייהם של האנשים סביבו.

      שף עד הבית – מה מיוחד בו

      שף המגיע עד לביתכם כדי לבשל ארוחה הוא אדם מקצועי שלמד את התחום במשך שנים רבות, כך שתוכלו ללמוד ממנו רבות בתחום אמנות הבישול. אלה כמה סיבות טובות להזמין את השף אליכם הביתה:

      • ארוחה לילדים סרבנים – הורים לילדים יודעים עד כמה קשה להכריח את הילד לסיים את האוכל מהצלחת. אבל לפעמים כל מה שהם צריכים הוא עידוד קטן. השף הפרטי יכול להכין ארוחת גן עדן טעימה שגם האכלנים הבעייתיים ביותר לא יסרבו לה.
      • ארוחה לעובדים מהבוקר עד הערב – לעתים אתם פשוט עייפים מכדי להכין לעצמכם אוכל כשאתם חוזרים מהעבודה, כך שארוחת הערב שלכם מסתכמת בסנדוויץ' ששוכב במקרר עוד מאתמול ובחביתה שהכנתם היום בבוקר. אם אתם רוצים לגוון מדי פעם, תוכלו להזמין אליכם הביתה שף איכותי וליהנות מדג העטוף ברוזמרין ולימון, פרוסות פילה בקר או פרגיות שהוכנו בעשבי תיבול.
      • ארוחה לאנשים שלא יכולים לצאת מהבית – ישנם בעלי מוגבלויות שאינם יכולים לבלות הרבה במסעדות או בבתי קולנוע, אך זה לא אומר שהם אינם צריכים ליהנות מהחיים. שף עד הבית יכול לפתור את הבעיה ולהעניק לאנשים אלה ערב שהם לא ישכחו בקרוב.

      שף עד הבית מחיר אטרקטיבי במיוחד

      אז החלטתם לחוות פעם אחת מה זו ארוחת גורמה איכותית ואתם עומדים להזמין שף פרטי עד הבית. מזל טוב! כעת כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את השף הנכון עבורכם. אם אינכם יודעים מהיכן להתחיל, פשוט חפשו שפים באינטרנט או בקשו המלצות מחברים קרובים. ייתכן שאחד מהם הזמין פעם ארוחה איכותית משף ויכול להמליץ על איש מקצוע טוב.

      שף עד הבית לאוכל יצירתי וטעים

      מה קורה כשאנחנו רוצים ליהנות מיצירתיות? לא מדובר על סרט טוב או לשמוע שיר מוכר. אנו רוצים ליהנות מיצירה אמיתית של טעמים שתעניק לנו טעם בלתי נשכח לחיך, יצירה שנדבר עליה ונזכור אותה לעוד הרבה שנים. הכירו את שף ירון חן, שף עד הבית מבית שירת הסירים, שיעניק את יצירת הטעמים המושלמת עבורכם וכל זה יקרה אצלכם בבית.

       

      שף עד הבית – לאילו אירועים זה מתאים?

      • חגיגות יום נישואין – אם אתם רוצים לציין את חגיגות יום נישואיכם וכבר ביצעתם בעבר את כל האטרקציות האפשריות, הכירו חוויה שעוד לא הכרתם. שף מגיע אליכם עד הבית ומציין יחד איתכם ועם מגוון רחב של טעמים את האירוע המיוחד שלכם.
      • חגיגות יום הולדת – הרי יצאתם כבר לרוב המסעדות בתל אביב, פקדתם את הרצליה וטיילתם כבר בצפון הירוק. אז מה עושים עכשיו? הטרנד הישראלי שכבש כבר את כולנו, ארוחת שף בבית שתזמן לכם את הטעמים הטובים של המסעדה ישירות לביתכם.
      • ערבי גיבוש – אז החלטתם להתפנק ולפנק את העובדים שעובדים שעות על גבי שעות במשרד מוותרים על זמן האיכות עם המשפחה ונותנים את המקסימום. אין דבר שיותר יפנק אותם מארוחת שף איכותית בחברת כלל העובדים של החברה.
      • ערב שגרתי עם החברים – אז נכון שכולנו כבר מנהלים חיי משפחה, שגרה שוחקת. בית, עבודה ולימודים. מתי בפעם האחרונה ישבתם עם החברים לערב מהנה ושובר שגרה אשר כלול בו ארוחה טובה עשירה בטעמים מגוונים המגיעים אליכם הביתה. מגיע לכם מדי פעם לצאת מהקופסא ולהתפנק יחד עם החברים הטובים.

      רגע של נחת

      אין לנו כלל ספק ששירותיו המקצועיים של שף פרטי ואיכותי יהיו משמעותיים – בין אם אתם מציינים אירוע מיוחד ובין אם אתם נמצאים בשגרת היום יום שלכם. תנו לעצמכם רגע של נחת והרשו לעצמכם להתפנק מהמנות המשובחות והעסיסיות ביותר אשר יוכנו באהבה רבה במיוחד עבורכם – את כל זה תוכלו למצוא תחת שירותיהם המדהימים והמקצועיים של חברת שירת הסירים, שיספקו לכם ערב בלתי נשכח – עשיר בכל טוב.

      שף פרטי בבית לאירוע מיוחד

      כמה רבים מאיתנו היו בוחרים לצאת אל מסעדה טובה, כחוויה נורמטיבית בחגיגות יום הולדת ואירועים מיוחדים. עם השנים הפכנו לחברה יותר מודרנית וכיום תוכלו להזמין שף פרטי בבית שלכם, ולהנות מחגיגה של טעמים ייחודית. חברת שירת הסירים מזמינה אותכם לקחת חלק בחוויה חד-פעמית ובלתי נשכחת.

      שף פרטי בבית – כנראה שאנחנו בידיים טובות

      לעיתים, כשאתם מבלים במסעדות רגילות, השף הוא לא זה שמכין לנו בעצמו את האוכל אלא זה שמשגיח ובודק שהדברים מתבצעים כראוי. עם זאת, כאשר השף מכין אותו במטבח הפרטי שלכם – הטעם הוא שונה. מדובר בטרנד, כאשר השפים שמגיעים עד הבית בדרך כלל נתפסים בעיני המארחים או המתארחים כפרפורמרים שבאים לתת שואו יחד עם מגוון טעימות של אוכל מענג ומפנק.

      כשהשף מגיע הביתה, תמיד ניתן יהיה לדבר איתו בשיח הרבה יותר אינטימי ואישי. תוכלו להגיד לו בדיוק אלו טעמים מועדפים עליכם לבקר ולתת הערות במידת הצורך. אם תרצו תוספות מסוימות או אפילו לוותר על רכיבים במנות עצמן – תוכלו לדבר איתם ללא בעיה.

      ראשית מדובר באוכל איכותי ושונה, הנעשה על ידי השף עצמו במטבח בבית הפרטי שלכם שמעניק תחושה של שייכות וחמימות, כל אורח מרגיש שהאוכל הוכן עבורו.
      לעתים רבות כשאתם מבלים במסעדות השף אינו מכין את האוכל, אלא רק משגיח או מנהל את המטבח. השפים המומלצים שמגיעים עד הבית, ברובם נתפסים בעיני המארחים והמתארחים כפרפורמרים שבאים לתת וכל עם חוויה של בידור.
      באירוע הביתי ניתן לדבר אתם ולנהל אתם שיח מחבק ואישי, לבקר ולהעיר, לבקש תוספות ותיבולים נוספים שכן השירות האישי לא ניתן במסעדה.  יתרה מכך, בבית קיימת אינטימיות וחמימות שלא תוכלו לקבל באף מסעדה.

      עד בית הלקוח

      חיפוש על שף פרטי המגיע עד לבית הלקוח, המלצות וביקורות צריך להיעשות בצורה יסודית ועם אנשים בעלי טעם וסגנון הסעדה דומה לשלכם. אנו, בחברת שירת הסירים, נגיע לכל מקום בארץ עד לבית הלקוח ונספק לכם את הארוחות המשובחות והעדיפות ביותר עבורכם שעליהן עוד לא חלמתם. צרו עמנו קשר עוד היום והשף יגיע ישירות לפתח ביתכם.

       

       

       

       

       

      שף פרטי עד הבית לאירוע בלתי נשכח

      אם מתכננים אירוע מצומצם, לאו דווקא כזה שנחוץ בו קייטרינג גדול. שף פרטי עד הבית  יקנה עבורכם ייחוד וברק יוצאים מן הכלל. חברת שירת הסירים תיצור עבורכם את האירוע המושלם – בין אם הוא גדול או מצומצם, ותדע להוביל היטב, ובאופן מעודן, אירועים חשובים כדוגמת ארוחה משפחתית אינטימית, ארוחות עם חברים, ימי הולדת וכו'.

      שף פרטי עד הבית – על פי טעמכם האישי

      שף פרטי עד הבית הינו חוויה המאפשרת לכם ליהנות מהשקט והשלווה עם האנשים שהכי קרובים בין אם זה בן/בת זוג בהצעת נישואין מרגשת – רגע חד פעמי שיישאר בלב לעוד שנים רבות קדימה ובין אם ארוחה משפחתית בה חוגגים אירוע משמח כמו יום הולדת. בבית שלכם כבר מראש יצרתם את האווירה.

      אתם בוחרים את המוזיקה, אתם בוחרים את היין או הקוקטיילים, אתם בוחרים את הראשונות, העיקריות והקינוחים, כך שלמעשה בפועל הארוחה המוגשת לכם היא בדיוק על פי טעמכם האישי. היבט זה למעשה משקף את היתרונות הגדולים ביותר של שף פרטי שמגיע אליכם ישירות. יכול להיות יותר טוב מזה? תמיד תוכלו להעיר או לבקר, אם זה מבחינת התבלינים ואם זה הרכיבים שנמצאים בתוך המנה עצמה – יש לכם אופציה לשנות ולהביע את דעתכם מבחינת הטעמים. יתרה מכך, תוכלו להגיד לשף בדיוק את העדפות שלכם בנוגע למטבחים מסוימים ובזכות הניסיון הרב שלו הוא יכוון אתכם אל הטעמים הטובים ביותר. רומנטי או משפחתי, שמח או רגוע ושלו, ים תיכוני או חגיגת בשרים – אתם מחליטים, אתם בוחרים והצוות המקצועי יגיע עבורכם לספק לכם ערב חוויתי עם הרבה השראה, אהבה ותשוקה.

      הכי טוב בשבילכם

      פנו אל חברת שירת הסירים עוד היום, והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בארגון כלל הפרטים החשובים – ליצירתו של האירוע המושלם. החל מהרכבת התפריט וסדר המנות ועד לקביעת זמני הגשתו על ידי המלצרים המיומנים השירותים והאדיבים ביותר. אנו נספק לכם את המענה עבור כל שאלה.

      שף פרטי – הרגישו מלכים ליום אחד

      הזמנת שף פרטי היא תופעה שהתעצמה בעקבות שיגעון האוכל, תופעה אשר תיתן לכם בדיוק את אותה התחושה של מסעדת השף. רק שכאן הקסם יקרה במטבח שלכם. אין ספק שחוויה קולינרית של בילוי מענג במסעדת שף עם אוכל גורמה ערב לחך היא תענוג שקשה להסביר במילים. הכירו את חברת שירת הסירים, שתגרום לכם להרגיש מלכים ליום אחד.

      שף פרטי כשינוי אווירה

      השגרה היומית החלה לשחוק אותנו והחיים נראים עם פחות צבע – לסדר את הכביסות, לבשל לילדים, ללכת לעבודה, לבצע פעילות גופנית. אין ספק, רבים מרגישים שהשגרה כבר די מאוסה. אז אולי נצא למסעדה? אבל את כל המסעדות בתל אביב והסביבה כבר חרשתם וחשבתם מה יכול להכניס לכם עוד קצת אור לחיים? ניתן לראות בבירור את גרף העלייה של הביקוש והכמיהה לאוכל איכותי בקרב הישראלים, כאשר מסעדנים רבים תולים עלייה זו בריבוי תוכניות האוכל וכמובן, תופעת צילום אוכל באינסטגרם המשפיעה ישירות על הרצונות שלנו.

      אז לשם מה נזמין שף פרטי? זה יכול להיות ערב רומנטי לזוג, יומולדת לסבא או מסיבת רווקות – אבל כך או כך, אין ספק שעכשיו, עם מיעוט הביקורים במסעדות, יותר ויותר אנשים מזמינים טבחים יצירתיים עד הבית, שמפשילים שרוולים ומשתלטים על המטבח לכמה שעות. החוויה, האווירה והטעמים יישארו איתכם עוד הרבה אחרי שכל הכלים יודחו וכל האורחים יחזרו לבתיהם.

      האירוע שלא אשכח לעולם

      ארוחת שף פרטי, מבית שירת הסירים, היא אכן רעיון לבילוי נהדר או אפילו להפקת ענק של אירוע של פעם בחיים. מאז שהקים את החברה, שף ירון חן מראה לאנשים רבים את היופי שבאוכל באמצעות הכנת ארוחות גורמה שלא ישאיר אתכם אדישים לטעם. אז אם אתם רוצים לטעום לראשונה את טעמו של פילה בקר רך שעשוי היטב או סטייק פרגית בתיבול מקורי, פנו לשף ירון חן.

       

      קידום אתרי אינטרנט