Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    סדנת בישול משפחתית

    סדנת בישול משפחתית – שירת הסירים

    משפחה היא אחד מבסיסי הכוח המשמעותיים של כולנו. במקביל, משפחה – ואי אפשר להתעלם מזה – עלולה להיות גם מקור לעימותים וסכסוכים, ובאופן כללי רגשות לא פשוטים. הכלל הנ"ל חל גם על היחסים בין אחים ואחיות, שכוללים לא מעט מתחים ויריבויות, על היחסים בין ההורים לילדים בגלל הפער הבין-דורי, בין ההורים לבין עצמם וכשהמשפחה מתרחבת ונכנסים לתמונה בני/בנות זוג, הסיטואציה הופכת לעוד יותר מרכבת. כדי להבטיח משפחה שמתפקדת באופן מיטבי, חשוב להשקיע בכך. משפחה שנהנית מפעילויות משותפות ושעוברת ביחד חוויות חיוביות היא משפחה שמחה יותר ומלוכדת יותר, ובהתאם סדנת בישול משפחתית היא אחת ההשקעות היותר מתגמלות שיש. שירת הסירים מציעה סדנאות בישול משפחתיות מגוונות מאוד, מושקעות – וכאלה שישאירו לכל משפחה טעם של עוד.

    התועלות של סדנת בישול משפחתית

    * גיבוש – בשגרה כולנו עסוקים באינספור מטלות ופעילויות, ולא תמיד יש זמן פנוי לבילוי אמיתי עם המשפחה. סדנת הבישול מנתקת את כל בני המשפחה מכל תלאות היומיום, הסמארטפונים מונחים בצד (ונשלפים רק לצילום ההכנות והמנות), ותוך כדי העשייה וכמובן האכילה ה"ביחד" נוכח במלוא עוצמתו.

    * חוויה חיובית במיוחד – מעבר לגיבוש, כל אחד ואחת מבני המשפחה שמשתתפים בסדנא זוכים לחוויה מוצלחת מאוד, ובתור בונוס – לארוחה טעימה.

    * שדרוג הארוחות המשפחתיות בעתיד – סדנת בישול מקנה כלים, ידע ויכולות קולינריות שמתורגמות גם בהמשך הדרך לארוחות איכותיות, מעניינות ומגוונות.

    אסיאתית, גלילית או איטלקית – מה המשפחה שלכם מעדיפה?

    שירת הסירים מציעה כאמור שלל סדנאות בישול כך שכל משפחה יכולה למצוא אופציה בדיוק לפי טעמה. בין האפשרויות: סדנת בישול גלילית שמבוססת על המטבח הערבי השורשי שמחולל פלאים עם חומרי הגלם המקומיים, סדנת בישול איטלקי עם פיצות ופסטות ושאר מאכלים אהובים מארץ המגף, סדנא אסיאתית שמחברת את הישראלים לוייטנאם ולהודו ולתאילנד, ועוד ועוד. כל סדנת בישול משפחתית כולל למידה משמעותית, התנסות מעשית שמספקת הרבה מאוד נחת (וגם כישורים חדשים) – ולקינוח, ארוחה עשירה ומשמחת. ירון חן הוא השף שמוביל כל סדנא, והוא עושה זאת על סמך ניסיון נרחב בעולם המסעדנות וקשב רגיש לכל משפחה.

    סדנת בישול משפחתית בבית

    משפחה היא קונספט מורכב. המשפחה היא גם בסיס הכוח של כולנו, או לפחות רובנו המכריע, משפחה היא האנשים הקרובים ביותר אלינו, משפחה היא האנשים שאליהם נפנה בשעת הצורך וגם היסטוריה משותפת והוויי ייחודי. יחד עם זאת משפחה היא גם חילוקי דעות ולפעמים גם מריבות, ובעיקר לא דבר שכדאי להתייחס אליו כמובן מאליו. על-מנת שהמשפחה תעזור לנו לחיות חיים טובים, חובה לטפח אותה ולהשקיע בה. סדנת בישול משפחתית בבית היא דרך אפקטיבית מאוד לעשות זאת, ובפרט כשבוחרים נכון את אחת הסדנאות המושקעות של שירת הסירים.

    למה כדאי לערוך סדנת בישול משפחתית בבית?

    * גיבוש – התועלת הראשונה של סדנת בישול משפחתית היא התרומה של האירוע לגיבוש. אין כמעט משפחה שאין בה קונפליקטים ואפילו מתחים לצד האהבה והמחויבות. חוויות חיוביות כמו סדנא עם שף מוביל מסייעת להבליט את הצד של החיבור והאהבה ומפוגגת מתחים ולחצים.

    * שדרוג היכולות – סדנאות בישול משפחתיות מקנות לכל בני המשפחה יכולות קולינריות חדשות. המשתתפים לומדים להכיר חומרי גלם מעניינים, מתכונים ייחודיים, שיטות עבודה מקצועיות – ויכולים כמובן ליישם את כל אלה גם בעתיד, לטובת ארוחות משפחתיות משמחות.

    * ארוחה משובחת – כבר במהלך הסדנא נהנים בני המשפחה מארוחה מושקעת, מעשה ידי שף וידיהם שלהם. הארוחה מותאמת לטעם המשפחה בתוספת כמובן המגע הייחודי של שף מוכשר.

    * יציאה מהשגרה – בית הוא מקום נוח מאוד, בטוח, אבל גם כזה ששוררת בו שגרה שוחקת. עריכת סדנת בישול בבית צובעת אותו בצבעים אחרים, ומאפשרת יציאה מלהיבה מהשגרה.

    חוויה עוצמתית וסוחפת

    לאוכל, ועוד יותר מכך להכנתו, יש יכולת מוכחת לסחוף אותנו למחוזות חדשים. במסגרת סדנת בישול משפחתית  בבית הקפטן הוא שף מיומן שיודע להוביל את כל בני המשפחה למקומות הקולינריים הטובים ביותר עבורם. שף ירון חן הקים את שירת הסירים בדיוק למטרה זו, יצירת קשר בלתי אמצעי עם האנשים שהוא מאכיל אותם, ובמקרה של סדנאות הבישול גם מקנה להם יכולות קולינריות גבוהות. ירון מקפיד בכל סדנה על מתן יחס אישי לכל המשתתפים ועל כל פרט ופרט במהלך כל שלב ושלב באירוע – כדי שהתוצאה תהיה טעימה ומרשימה אפילו יותר מכפי שאתם מדמיינים.

    אתם שורפים מדי פעם בפעם את הסירים וזקוקים להכוונה מקצועית? לא מצליחים לבלות זמן איכות משפחתי מספק? רוצים לגוון את תפריט האכילה המשפחתי? סדנת בישול משפחתית שתועבר על ידי חברת שירת הסירים שבראשה עומד השף ירון חן, תאפשר לכם לבלות זמן משפחתי משעשע, אינטימי, מיוחד ומלא בכיף, שבסופו תצאו מועשרים (בידע) ומאושרים יותר.

    סדנת בישול משפחתית בבית

    סדנת בישול משפחתית היא הזדמנות נהדרת ליהנות, ללמוד ולהתגבש יחדיו כמשפחה. הנה מדריך מפורט על היתרונות הרבים שבסדנה:

    • לשבור את שגרת האוכל – אם נמאס לכם שרוב הארוחות השבועיות שלכם נראות אותו הדבר, ובני המשפחה מתחילים להתלונן בידידותית ("שוב שניצל ופסטה?"), זה הזמן ללמוד איך אפשר לגוון עם האוכל תוך למידה של מתכונים חדשים ושילובים מעניינים ואקזוטיים.
    • לשתף את הקטנטנים – חשוב לעודד אצל ילדים תחושות אחריות, עצמאות ומסוגלות. שיתוף במטלות הבית לפי יכולותיהם הוא הזדמנות נהדרת לפתח את הערכים הללו. גם הקטנטנים יכולים לקחת חלק במטלות הבישול הביתיות, כל אחד בהתאם לגילו וליכולותיו. כך באמצעות בישול משותף תוכלו להמשיך ליהנות מזמן בילוי משותף שבו לצד הלמידה והעשרה, גם תוכלו ליהנות.
    • להתגבש, ליהנות ולהירגע – אם יש דבר אחד שלגביו כולם מסכימים הוא האהבה המשותפת לאוכל. התעסקות המשותפת סביב אוכל תהיה לחוויה מהנה, מגבשת ויצירתית. להתעסקות באוכל יש יתרונות רבים, החל מהעשרה ועד לתרפיה.
    • לשפר את מיומנויות הבישול – מזון הוא אחד ממצרכי היסוד, וללא אוכל לא נוכל לחיות. לכן, יש צורך בצבירת מיומנויות בישול ולפתח אותן כדי שלא נצטרך להסתמך תמיד על סעודות במסעדות, אלא נהיה מיומנים מספיק כדי להכין את האוכל לבד וליהנות ממנו.

    סדנת בישול משפחתית מחיר

    קיימות מספר סדנאות בישול עיקריות שביניהן תוכלו לבחור. בדרך כלל הבחירה נעשית בהתאם להעדפותיכם הקולינריות. אם אתם רוצים ללמוד כיצד להכין ארוחות בריאות וטעימות יותר, תוכלו לבחור בסדנת אוכל בריא. אם אתם מעוניינים לשפר את המטעמים המתוקים שלכם, תוכלו לבחור בסדנת קינוחים שתמתיק לכם את היום. חובבי הבשרים יוכלו ליהנות מסדנת בשרים שבה ילמדו לצלות את הבשר ולתבל אותו. בתיאבון!

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      סדנת בישול זוגית

      האוכל אינו רק מצרך חיוני החשוב לקיומנו, אלא גם אמנות. אנשים רבים היו רוצים לדעת איך לבשל ולעצב את המנות ובזכות סדנת בישול זוגית של...

      המשיכו לקרוא >

      סדנת בישול משפחתית: להכיר עולמות חדשים

      סדנת בישול משפחתית תסייע לכל אחד ואחת מכם לבשל ארוחות מלכים. מרגישה שאת מבזבזת זמן מיותר על תבשיל שהתפקשש? מעוניין ללמוד על מטבח אקזוטי? ללמוד לבשל כראוי היא משימה ברת השגה – כל שנדרש הוא הדרכה מקצועית ויד מכוונת. אם אתם מחפשים אחר פעילות משפחתית מהנה – ועל הדרך ללמוד כיצד לבשל מתכון ייחודי, השף ירון חן ישמח להעביר לכם סדנת בישול מרתקת.

      בעולם הטכנולוגי של ימינו, הפנים של רבים מאתנו דבוקות למסכים: בין אם מדובר בטלוויזיה, המחשב או המחשב – מומלץ להתנתק מעט מהטכנולוגיה והמכשירים החשמליים וליהנות מזמן איכות משפחתי. כעת, מתחיל תהליך חדש ומורכב לא פחות: להפיק מפגש מהנה במהלכו תתגבשו. בבואכם לחפש אחר סדנת בישול מומלצת, מומלץ, ראשית, לבחור בסוג האוכל בו תרצו להתעמק:

      • סדנת בשרים – במהלך חגי ומועדי ישראל, המנות הקבועות המופיעות על השולחן כוללות בשר. בהתאם לכך, מומלץ להתוודע אל מושגי היסוד בעת חיתוך הבשר, סוגי הנתחים השונים וכמובן – כיצד להתאים לנתחים אלו את סגנון הבישול הנכון. בשל מורכבות הנושא, סדנה זו מיועדת למשתתפים מעט יותר בוגרים – ולאו דווקא ילדים. למעשה, סדנת בשרים זו יכולה להיות חוויה מגבשת בין הורים לילדיהם הנשואים.
      • סדנת בישול של אוכל ביתי – כולנו גדלנו על האוכל של סבתא – אוכל מלא טעם, תבלינים ואהבה. כדי לנסות ולשחזר את הטעם של פעם, מומלץ להשתתף בסדנא בה תלמדו את יסודות הבישול הביתי – בחיק בני המשפחה האוהבת. כך, לצד תהליכי הבודה והלימוד בהדרכתו של השף, תוכלו גם להעלות זיכרונות, לצחוק ולשמוח יחדיו.

      יתרונות זמן האיכות עם המשפחה

      אוכל משחק תפקיד חשוב בחיי כולנו – במיוחד כאשר מדובר בשגרת חייה של המשפחה. בהתאם לכך, השתתפות בסדנת בישול משפחתית נושאת עמה יתרונות רבים: החל משבירת שגרת האוכל, שיתוף פעולה עם הילדים הבוגרים ועם הקטנטנים וכמובן – גיבוש והנאה משותפת.

      מעוניינים לחזק את קשרי המשפחה – גם עם אלו הרחוקים? השף המוכר ירון חן, בעלת "שירת הסירים", ישמח ללוות אתכם אל תוך עולמות חדשים של בישול: החל מחיתוך ועד תבלון – גיבוש והנאה הם מעבר לפינה.

      סדנת בישול משפחתית לזמן איכות עם הקרובים לכם

      חשבתם לבלות זמן איכותי עם המשפחה אך לא מצאתם רעיון מתאים? הייתם רוצים לטעום ממגוון רחב של טעמים שלא הכרתם ולנסות להכין בעצמכם? תתנו מנוחה למחבתות שנשרפו ותבואו ללמוד במסגרת סדנת בישול משפחתית, שמציעה חברת שירת הסירים. חברה זו תעניק לכם חוויה משפחתית משעשעת שתפיק למענכם את מירב התועלת.

      איך תבחרו סדנת בישול משפחתית?

      חשבתם מה יכול לשבור שגרה וגם לשמש כחוויה משפחתית ועליתם על רעיון מושלם. בבואכם לבחור סדנת בישול משפחתית חשוב שתוודאו שמעביר או מעבירת הסדנה מספיק מנוסים בעבודה עם ילדים, יודעים כיצד להפעיל אותם בצורה הטובה והסובלנית ביותר ובכלל לבדוק האם איש המקצוע הוא בעל ידע רב. יתרה מכך, תוודאו שהסדנא עצמה מותאמת לילדים, (ואנו לא מדברים רק על סדנאות שוקולד ומתוקים למיניהם), תשימו לב שהתוכן שנמצא בה יעניין אותם ולא ישעמם. כמו כן, בדקו מולם מה יעניין אותם לאכול, או להכין – מין תיאום ציפיות בין בני המשפחה. שימו לב שכל בני המשפחה נכללים בהחלטות בחירת הסדנא ולא רק הרצון האישי שלכם לאותו ז'אנר קולינרי. ברגע שתגיעו לסדנא, תוכלו לקחת איתכם כלים שישמשו אותכם למהלך שגרת היום – יום שלכם, תשמחו להכין את אותם מאכלים בבית ותקבלו כישורים שלא חשבתם שחבויים בכם. סוף סוף התפניתם לזמן איכות עם המשפחה, חשוב שתפיקו ממנו את המירב ותהנו.

      יתרונות זמן איכות משפחתי

      אין לנו כלל ספק שקשה לעצור באמצע שגרת היום יום שלנו, ולהתפנות לזמן איכות אמיתי, שבו אנחנו שמים את המכשירים הניידים בצד, מפנים את כל המחשבות ועסוקים רק במשפחה. שוברים את שגרת האוכל, משתפים פעולה עם הילדים הבוגרים והקטנטנים כמובן, מתגבשים ונהנים יחדיו. לכן, אחת לתקופה, חשוב לשריין פעילות כיפית, שבה פשוט תהיו חייבים להיות ביחד. סדנת בישול משפחתית המועברת על ידי חברת שירת הסירים והשף המוכר ירון חן תקנה לכם כלים לבישול שעוד לא הכרתם ותספק לכם כהזדמנות המושלמת לעשות זאת!

      קידום אתרי אינטרנט