Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    סדנאות בישול בצפון

    סדנאות בישול בצפון

    בשנים האחרונות הישראלים גילו את חדוות העשייה הקולינרית. יותר ויותר גברים ונשים מכל חלקי הארץ מנסים ומתנסים, מבשלים ומטגנים ואופים ומאדים ומקפיצים – וכמובן זוכים גם ליהנות מאוכל מעולה וגם משלל מחמאות. סדנאות בישול בצפון הן הזדמנות מצוינת לשדרג את היכולות וללמוד עוד טכניקות, להכיר עוד חומרי גלם, ולהיחשף לעוד מטבחים ואפשרויות. סדנת בישול היא גם חוויה בפני עצמה, ובילוי מושלם עם בן/בת זוג, עם קרובי משפחה באופן כללי, עם חברים טובים ובעצם גם עם זרים, שהופכים מהר מאוד למכרים בזכות האהבה המשותפת לאוכל והכנת אוכל. שירת הסירים מציעה שלל סדנאות קולינריות בצפון הארץ, גם במטבח המקצועי של ירון חן וגם בחיק הטבע, בהתאם לבחירתכם.

    האפשרויות השונות של סדנאות בישול בצפון

    * סדנת בשר – סדנה שמלמדת איזה חלקים של הפרה הופכים לאיזה מאכלים, ומציעה ארוחה עם קבבוני טלה, כנאפה בקר, המבורגר סביח ועוד.

    * סדנה גלילית – סדנת בישול באווירה הייחודית של האזור הכי יפה בארץ, עם שלל מטעמי המטבח הערבי הגלילי: בקלאווה, מקלובה, כנאפה, טאבולה ועוד מנות שמבוססות על חומרי הגלם המקומיים המשובחים.

    * סדנה איטלקית – המטבח האהוב ביותר בכל העולם, בגרסה מותאמת לחך הישראלי, כולל הכנת פסטה טרייה.

    * סדנה אסיאתית – המטבחים של תאילנד, וייטנאם והודו מציעים טעמים עזים וחוויות קולינריות מלהיבות – ובסדנא הזאת תוכלו לגלות את רזי הבישול האסיאתי.

    למידה חווייתית – וטעימה להפליא

    סדנאות בישול בצפון הן כאמור חוויה – חוויה לחך, למוח וגם ללב, שהרי ידוע שאוכל מעורר אצל כולנו שלל רגשות, וכך גם הכנתו. התנסות חדשה מייצרת אף היא ריגוש עוצמתי, ולכן אין פלא שסדנאות הבישול, ובמיוחד בצפון הארץ, אזור שמשרה קסם אמיתי, זוכות לביקוש רב. ירון חן הקים את שירת הסירים אחרי כעשור במסעדות תל אביביות נחשבות. בכל סדנא הוא מביא לידי ביטוי אהבה לאוכל, אהבה לבני אדם ואישיות ייחודית, ידע מקצועי רחב היקף ושמחת חיים. איכות נוספת שמאפיינת את חן ושמשדרגת את הסדנאות הוא הקשב הרגיש למי שנמצא איתו ומבשל איתו – וגם לכך יש חלק בהצלחת האירוע.

    הצפון הוא אחד האזורים היפים ביותר שיש בארץ. ההרים הירוקים, הגלים הכחולים של הים התיכון והצמחייה שמסביב – כל אלה הם תפאורה נהדרת לארוחות גורמה נהדרות. אז נכון, אתם יכולים ללכת למסעדה על שפת הים, אבל אם אתם אוהבים ליצור, סדנאות בישול בצפון של שף ירון חן הן בדיוק מה שאתם צריכים. הסדנאות המאלפות המועברות מבית חברת שירת הסירים פותחות בפניכם עולם קולינרי שלם. בזכותן תוכלו לאכול ארוחות גורמה שהכנתם בעצמכם, בעודכם יושבים במרפסת הפרטית שלכם הצופה אל הים.

    סדנאות בישול בצפון – לטעום מכל סוגי הסדנאות

    רוצים להשתתף בסדנה לבישול אבל קשה לכם לבחור? אלה כמה מבין הסדנאות הנפוצות הקיימות:

    • סדנת בשרים – סדנה זו מתאימה לקרניבורים שביניכם. כל מי שיודע להעריך את טעמו של הבשר ואינו יכול לוותר על סטייק טוב, יכול ליהנות מסדנה שכולה בשר. כאן תוכלו ללמוד להכין פרוסות פילה בקר המתובלות ברוטב אומאמי או רוסטביף ערב לחיך.
    • שומרים על הבריאות – אם אתם בוחנים כל דבר שנכנס אל פיכם, סדנת בריאות היא כל מה שאתם צריכים. בסדנה זו תגלו כי האוכל יכול להיות טעים ובריא כאחד. תוכלו להתנסות בהכנת סלט מיוחד העשוי מכרוב לבן או פרגיות הכוללות גם פלפלים בצבעים.
    • להכין קינוח – זהו ללא ספק השלב שלו כולם מחכים – מבוגרים וילדים כאחד. לאחר הארוחה הטעימה כולם רוצים לאכול משהו מתוק. בסדנה לקינוחים תוכלו ללמוד איך להכין מגוון רחב של קינוחים כדוגמת קרם ברולה שטעמו טעם קוקוס או פנקוטה נוגט.

    סדנאות בישול בצפון לזוגות

    סדנאות בישול בצפון יכולות להתאים למגוון רחב של אירועים. לדוגמה, אם יש לכם חברה בצפון ואתם מעוניינים לארגן לעובדים יום גיבוש מהנה, סדנת בישול היא אחת הפעולות המתאימות ביותר. כמו כן, הסדנה מתאימה לזוגות רומנטיים שרוצים ללמוד איך להכין דברים יחד או כמתנה להורים מבוגרים לקראת יום הנישואים ה-35 שלהם. כך או כך, כאשר בוחרים סדנאות בישול חשוב להתאים אותן למשתתפים. סדנת בשרים, לדוגמה, לא תתאים לצמחונים ואילו אנשים שאינם יכולים לאכול הרבה סוכר, לא יוכלו להשתתף בסדנה להכנת קינוחים.

    סדנת בישול עם שף בצפון

    אתם חוגגים את יום הולדתכם ממש בקרוב וחגיגה רצינית זה משהו שאתם לגמרי רוצים להפיק לכבוד היום המיוחד. ובכן, אתם רוצים לחגוג בחיק האנשים הקרובים לכם ביותר, באירוע אינטימי ומקורי שאף אחד לא ישכח. אם אתם רוצים לקיים את האירוע בבית, האם חשבתם על סדנת בישול? זוהי פעילות שהיא מצחיקה מגבשת והכי חשוב- טעימה. הפעילות יכולה להכיל קבוצה של אנשים וגם זוג בלבד. אם אתם מחפשים סדנאות בישול בצפון, שירת הסירים, של שף ירון חן, כאן בשבילכם. עם שנים רבות של ניסיון, אוכל שהוא טעים לכל הדעות ושירות מצוין החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לתום האירוע, אין ספק שדרכם תקבלו את הסדנה ברמה הגבוהה ביותר.

    סדנאות בישול בצפון – מה בתפריט?

    כשמחפשים סדנאות בישול בצפון, אין ספק שהשם של שירת הסירים מיד עולה. לא משנה איזה אוכל תרצו להכין, תהיו בטוחים שלנו- יש תפריט מותאם לכך. מבין סוגי התפריטים שתוכלו להכין, להלן כמה לדוגמא-
    סדנת בישול איטלקי- עם מגוון סוגים של פסטות בצורות ורטבים שונים, אנטי פסטי, סלטים ופיצות- הארוחה האיטלקית היא ללא ספק מבין המובילות אצלנו. עם אוכל חלבי שכולם אוהבים, האורחים שלעם יצאו שבעים ומרוצים.
    סדנת בישול הודי- אם מסע בין תרבויות דרך האוכל מעניין אתכם, אז ארוחה הודית היא הארוחה בשבילכם! בסדנה תוכלו להכין את המאכלים ההודים האהובים כמו קארי דלעת, פאקורה כרובית, אלו גובי, סמוסה, נאן הודי ועוד.
    סדנת בשר והמבורגר- חובבי בשר מושבעים? אין ספק שמערב כזה אתם כל כך תהנו! החל מקרפצ'ו וכנאפה בקר, דרך קבבים והמבורגרים שונים וכמובן נתחי סינטה משובחים, לארוחת הבשרים שלנו אין מתחרים.

    קצת על שירת הסירים

    שירת הסירים, בניצחונו של שף ירון חן, מקיימים סדנאות בישול בצפון. המגוון הרחב של התפריטים מאפשר לרבים להנות משרות הסדנאות שלנו. רבים מהממליצים שלנו חוזרים וכותבים על האוכל שמצד אחד פשוט להכנה ומצד שני מאתגר במידה הנכונה, על חומרי הגלם האיכותיים ועל הירקות הטריים ביותר, על העזרה של השף לאורך כל הסדנה וכמובן האוכל שהוא ברמה של שף.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      שף פרטי בצפון

      יש אירועים שבהם ברור לכולנו שאנחנו משחררים את השליטה ונותנים למקצוענים לדאוג לעבודה- רובנו איננו יודעים להתחיל אפילו להבין כיצד מכינים אוכל ל-40 או 60...

      המשיכו לקרוא >

      שף פרטי לאירועים

      שף פרטי לאירועים משפחתיים ועסקיים יבנה אתכם את התפריט ויבשל לאורחים מנות גורמה. מתכננים אירוע הרמת כוסית במחלקה? מעוניינת להשקיע בתכנון מסיבת הרווקות של חברתך?...

      המשיכו לקרוא >

      סדנת בישול בצפון

      במידה וגם אתם מחפשים אחר סדנאות בישול בצפון, הרי שחברת "שירת הסירים" תהווה את הכתובת הנכונה בעבורכם! חברתנו הוקמה בשנת 2014 על ידי השף ירון חן. לאורך כל שנות פעילותה היא מקפידה על העברתן של הסדנאות המהנות והחווייתיות ביותר, זאת לצד ארוחות שף מפוארות וערבות לחיך אשר יצליחו להפוך כל אירוע לחגיגה מיוחדת ומהנה במיוחד.

      סדנאות בישול בצפון – השדרוג המושלם לכל חגיגה!

      חברתנו מעמידה בפניכם מגוון רחב של סדנאות בישול בצפון, זאת תוך התאמה מדויקת שלהן לקהל המשתתפים בסדנה וההעדפות האישיות שלהם. כך שכל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את הסדנה אשר מדברת אל הלב והבטן שלכם ולהמתין בחוסר סבלנות לרגע בו תוכלו כבר לקפל את השרוולים ולהתחיל לבשל בליווי צמוד של שף מקצועי.

      בין אם אתם מעוניינים בסדנאות בשריות או חלביות, איטלקיות או כאלו אשר מתמקדות באוכל רחוב מגוון וססגוני, הרי שעומדת בפניכם האפשרות לשדרג בצורה המושלמת כל חגיגה בצורה הטעימה והעסיסית מכל. עולם הקולינריה פותח בפניכם את שעריו ומזמין אתכם לקחת חלק פעיל בבישול המקצועי והאיכותי.

      במהלך סדנאות הבישול בצפון תוכלו גם אתם ללמוד כיצד לחתוך, לבשל ואף לקבל מספר טיפים שימושיים אשר יצליחו לשפר את המיומנויות שלכם במטבח גם לאחר סיומה של הסדנה בה בחרתם. את הסדנאות יעביר שף מקצועי ומוסמך אשר מקפיד על הענקת מלוא תשומת הלב לכל משתתף ובכך מעצים את החוויה המיוחדת והבלתי נשכחת הזו.

      סדנאות בישול בצפון – יוצרים ארוחה טעימה ומשובחת

      אמנם כולנו התנסינו בשלב כזה או אחר בבישול, אך בפועל, החוויה אשר מציעה לכם סדנת בישול מקצועית תהיה שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם עד כה. במהלכה של סדנה זו תוכלו להיחשף לטיפים מקצועיים בתחום, לטעום את כל מה שאתם מכינים ולהבטיח את יצירתה של ארוחה טעימה ומשובחת שלא ידעתם שאתם מסוגלים ליצור. צרו קשר עם "שירת הסירים" כבר היום והבטיחו את השתתפותכם בסדנאות הבישול המשובחות והמהנות ביותר. בין הסדנאות השונות מהן תוכלו ליהנות נוכל למנות גם

      • סדנה בישול גלילית חלבית
      • סדנת בישול איטלקית
      • סדנת בישול גלילית
      • סדנת בשר והמבורגר
      • סדנת ברנצ'
      • סדנאות בישול גורמה ייחודיות

      סדנאות בישול זוגיות בצפון

      סדנת בישול זוגית בצפון מהווה את אחת הפעילויות המהנות והטעימות ביותר. החוויה המשותפת והמגבשת הזו מעניקה לזוגות רבים את האפשרות להכיר אחד את השני בצורה מעמיקה יותר וליצור את הארוחה המשובחת ביותר. חברת "שירת הסירים" מעמידה לבחירתכם מגוון רחב של סדנאות שונות, זאת לרבות סדנת המבורגרים ובשרים, סדנת בישול איטלקי, סדנת קינוחים ואפילו סדנת בריאות אשר תחשוף בפניכם את העובדה כי אוכל יכול להיות גם טעים וגם בריא.

      סדנאות בישול זוגית בצפון בהנחייתו של שף פרטי

      בין אם לציון אירוע מיוחד כמו יום הולדת או יום נישואין, בתור פעילות משותפת בחגים, או פשוט כחוויה מגבשת באמצע השבוע, סתם כי אוהבים, הרי שהשתתפות במהלכה של סדנת בישול זוגית בצפון תהיה החוויה המגבשת והמיוחדת מכל. יחד תוכלו ליצור במו ידיכם את הארוחה המפנקת והמשובחת ביותר בעזרת הליווי המקצועי של שף מנוסה.

      מעבר לחוויה בלתי נשכחת וערבה לחיך, תוכלו ליהנות גם מרכישת מיומנויות בישול שלא יביישו גם את גדולי הבשלנים. שדרגו את כישורי הקיצוץ והאפייה שלכם, השחיזו סכינים והכירו את כל שיטות הבישול בהן נעזרים גם השפים הגדולים והמבוקשים ביותר מכל רחבי העולם. חברתנו מזמינה אתכם ללמוד זה על זו יותר בעזרת חוויית בישול משותפת, רומנטית ואינטימית אשר תהיה מובלת על ידי אחד השפים המובילים בישראל, השף ירון חן.

      סדנאות בישול זוגית בצפון – עושים את הבחירה הנכונה, בוחרים ב"שירת הסירים"

      נוכל לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מעבירות סדנאות בישול שמסוגים שונים, אך אין ספק כי בחירה בשירותיה של חברת "שירת הסירים" תהיה זו אשר תבטיח לכם את החוויה המעשירה והמשובחת ביותר. הנכם מוזמנים לעיין באתר ולהתרשם ממגוון הסדנאות המגבשות, הכיפיות, שוברות השגרה והטעימות ביותר שעומדות לבחירתכם.

      בין הסדנאות המיוחדות בהן תוכלו גם אתם לקחת חלק, ניתן למנות את הבאות:

      • סדנה בישול גלילית חלבית
      • סדנת בישול איטלקית
      • סדנת בישול גלילית
      • סדנת בשר והמבורגר
      • סדנת ברנצ'
      • סדנאות בישול גורמה ייחודיות

      צוות החברה ישמח לעמוד לשירותכם בכל ולספק את המענה המקצועי ביותר בעבור כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנוגע למגוון הסדנאות השונות שעומדות לבחירתכם.

      סדנת בישול זוגית

      מחפשים אחר רעיון מיוחד ומהנה במיוחד לפעילות זוגית רומנטית? אנו בחברת "שירת הסירים" מזמינים אתכם לקחת חלק במהלכה של סדנת בישול זוגית טעימה ומהנה במיוחד. בין אם מדובר על ציונו של אירוע חגיגי, יום הולדת או יום נישואין, ובין אם אתם פשוט רוצים לצאת קצת מהשגרה עם פעילות מהנה וחווייתית, הרי שהשתתפות בסדנה זו יכולה בהחלט להוות את המענה המתאים בעבור כל הצרכים וההעדפות שלכם. בין הסדנאות המיוחדות בהן תוכלו גם אתם לקחת חלק ניתן למנות את הסדנאות הבאות:

      סדנה בישול גלילית חלבית

      סדנת בישול איטלקית

      סדנת בישול גלילית

      סדנת בשר והמבורגר

      סדנת ברנצ'

      סדנאות בישול גורמה ייחודיות

      סדנת בישול זוגית – עולם הקולינריה עומד לרשותכם!

      אין ספק כי סדנת בישול זוגית יכולה להיות זו אשר תעניק לכם ולבני או בנות זוגכם את החוויה המהנה והטעימה ביותר, כל שיהיה עליכם לעשות זה ליצור קשר עם השף אשר בשירותיו אתם מתעניינים ולבחון את האפשרויות השונות אשר הוא יכול להעמיד לבחירתכם. חשוב לציין כי על מנת להבטיח את החוויה המושלמת והבלתי נשכחת, מומלץ יהיה לבחור בשירותיו של שף אשר יכול להתאים את הסדנה להעדפות שלכם. בין סדנאות הבישול האהובות ביותר ניתן יהיה למצוא גם את הנושאים הבאים:

      סדנת בשרים והמבורגרים עסיסית

      סדנה איטלקית חלבית רומנטית ונימוחה

      סדנת ברנץ' מפנת וטעימה

      שדנת אוכל רחוב שתפתח אופקים לטעמים מיוחדים וחדשים

      ועוד…

      אין ספק כי הדרך לליבו של החצי השני שלכם עוברת בקיבתו, וכעת תוכלו יחד לקחת חלק בפעילות החווייתית והמהנה ביותר. כל שיהיה עליכם לעשות זה לבחור את הסדנה המועדפת עליכם ולפנות זמן לפעילות המגבשת והטעימה מכל.

      סדנת בישול זוגית בהתאמה לכל אדם

      "שירת הסירים" שמחים להזמין אתכם לקחת חלק בפעילות אשר תגרום לכל אחד מהמשתתפים ללקק את האצבעות ורק להמתין למנה הבאה שתכינו. סדנאות הבישול אשר חברתנו מעבירה יותאמו בצורה מדויקת לצרכים ולהעדפות שלכם, כן שבין אם אתם מעוניינים בסדנת בישול זוגית או משפחתית, הרי שכאן תוכלו לקבל את המענה המתאים ביותר בעבורכם. צרו קשר עוד היום והבטיחו את הפעילות החווייתית, העסיסית והטעימה מכל!

      סדנאות בישול בצפון – להרחיב את הידע בנינוחות

      מחפשים סדנאות בישול בצפון? בין אם מדובר בסדנת בישול זוגית קבוצתית, עומדות בפניכם אפשרויות רבות דרכן תוכלו ללמוד על עולם הקולינריה. כדי להביא את המטבח האיטלקי או שמא עולם הבשרים אל תוך המטבח הפרטי שלכם, אין צורך לבלות שעות על גבי שעות מול הטלוויזיה: השף ירון חן ישמח ללוות ולהדריך אתכם בעולם הבישול העסיסי.

      לאורך השנים האחרונות, הולכת וגוברת המודעות לבישול ביתי ואיכותי. כאשר מדובר בבישול ביתי, אין זה אומר שעליו להיות אוכל עדות פשוט אך מזין. למעשה, ביכולתכם להרחיב את האופקים שלכם על ידי השתתפות בסדנאות בישול:

      • סדנת בשרים – חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי כולל מנות בשריות: בין אם מדובר ביום העצמאות או מועדי ישראל, כדי לחגוג זמנים אלו כראוי חשוב לדעת כיצד לבשל את נתח הבשר היטב, האם ומתי יש להוסיף לו יין כמו גם דרכי הצלייה השונים. כאשר הלימוד מתבצע לצד חבריכם הקרובים ומול שף מקצועי וסבלני – החוויה החיובית הולכת ומתעצמת.
      • סדנת בראנץ' – כל בית קפה שמכבד את עצמו מציע ארוחות בוקר ובראנץ' עשירות בלחמים, סלטים ובמנות טעימות. במקביל, רבים מאתנו נהנים לארח את משפחתנו ואת החברים לארוחת בוקר מאוחרת בשבת. כדי להרשים אותם עם מנות מעשה ידינו, מומלץ להשתתף בסדנת בראנץ'. במהלך סדנה זו, תלמדו רבות על אפיית לחמים שונים, סלטים ייחודיים, קישים ועוד.

      אכן, קיימים סוגים רבים של סדנאות הבישול; סדנאות בהן תוכלו להזמין את מי שרק תרצו. במילים אחרות, בבואכם להירשם לסדנת בישול מומלצת בצפון, עליכם לשאול את עצמכם את השאלה הבאה: האם תרצו להשתתף בסדנת בישול זוגית או קבוצתית? כל אחת מסדנאות בישול אלו נושאת יתרונות רבים, כך שכל שנותר לכם להחליט הוא האם אתם מתעניינים בתהליך לימוד אינטימי או שמא בתהליך למידה קבוצתי מהנה עם החברות מהעבודה?

      ללמוד לבשל בהנאה

      ללמוד לבשל כמו במסעדה – חינוך זה אי אפשר לרכוש בבית הספר. עם זאת, התעמקות ברזי הבישול האיטלקי ובצליית בשר ניתן בהחלט ללמוד בסדנאות הבישול אותן מציעה "שירת הסירים". חברה זו, בבעלותו של השף המנוסה ירון חן, תפקח את עיניכם ותלמד אתכם לבשל בהנאה.

      סדנת בישול זוגית בצפון למגוון אירועים

      סדנת בישול זוגית בצפון תתאים עבורכם למגוון של אירועים והכי מושלם שהן נמצאות בצפון הארץ. אל מול הים התיכון והירוק המרהיב שמסביב, תופתעו לגלות שסדנאות בישול הן יהיו היצירה החדשה שתנעים את זמנכם ותחבר מחדש, ותחת שירותיה של חברת שירת הסירים – זה בדיוק מה שאתם צריכים.

      סדנת בישול זוגית בצפון – קצת מעבר לנופים

      מחפשים דרך טובה ומקורית יותר לחגוג יום הולדת לבן/בת זוגכם? חשבתם כבר על עוד בושם או חולצה לבנה חגיגית? מה לגבי סדנת בישול חווייתית בצפון הארץ?

      נכון שאין הרגשה טובה יותר מלהעניק לבן זוגך מתנה מושלמת, אך אתם בזוגיות כבר מעל עשור ואת שלל המתנות כבר רכשתן בעבר ונמאס לכם מאותה נורמה שגרתית. קבלו מאיתנו טיפ למתנה המוצלחת ביותר עבורכם – פשוט סדנת בישול. מי שיודע להעריך אוכל איכותי, רוצה להרחיב את אופקיו בתחום הקולינריה ואוהב להתנסות וללמוד דברים חדשים ייהנה ויפיק המון מהסדנה הזו. אתם לא צריכים להיות בעלי כישרון מסוים, או איזה בשלנים דגולים. תבואו בדיוק כמו שאתם והצוות שבחרתם בו ידאג לכל. סדנה זו תגבש בניכם, תחבר ותגרום לכם ללמוד דברים שעוד לא ידעתם אחד על השנייה, תגרום לכם לעבוד בצוות, בשיתוף פעולה וסובלנות מלאה אחד לשנייה.

      יתרה מכך, אתם לא צריכים אירוע מיוחד כדי לחגוג את הזוגיות או את האהבה שלכם. נכון שיש משהו מאוד יפה בלבשל לבד, מתוך יצירתיות משלך – אבל אף פעם לא יזיק לדעת מעבר למה שאתם כבר יודעים וליצור דברים מדהימים יחד.

      סדנת בישול זוגית בצפון – אז לשם מה?

      בין אם לציון אירוע מיוחד כמו יום הולדת או נישואין, או אפילו בתור פעילות משותפת בחגים, או כסתם חוויה טובה ומגבשת באמצע השבוע, השתתפות בסדנת בישול זוגית בצפון תהיה הטובה ביותר עברכם. חברתנו, שירת הסירים, מזמינה אתכם ללמוד זה על זו יותר בעזרת חווית בישול משותפת ורומנטית, אשר תהיה מובלת על ידי אחד השפים המובילים בישראל, השף ירון חן.

      סדנאות בישול בצפון – ללמוד ליצור אוכל טוב ומשובח

      אין לנו כלל ספק שהצפון הוא אחד האזורים היפים ביותר שיש בארץ. פסטורליות ארץ ישראלית מופלאה, צמחיה ונוף מדהים אל הים התיכון. מה יותר כיף מלשדרג את החוויה הצפונית ביצירה משל עצמכם, ולא עוד סתם יצירה. יצירה של אוכל טוב ומשובח. הכירו את סדנאות בישול בצפון הארץ של שף ירון חן, בעל שירת הסירים – הלא הן בדיוק מה שאתם צריכים להשלמת טיול מושלם. ירון חן הקים מיזם זה בשנת 2014, לאחר ניסיון רב שנים במסעדות תל אביביות מובילות. לאורל השנים, קיים ארוחות שך בבית ואף סדנאות בישול – שזכו להצלחה רבה.

       

      סדנאות בישול בצפון – אז במה לבחור?

      אחת הפעולות הקבועות שיוצא לרובנו לעשות מדי יום זה לבשל. יש גם כאלה המבשלים גם מבלי להקדיש תשומת לב או הנאה יתרה, מאחר והסיבה העיקרית לעשותה היא הצורך שלנו לאכול, והגיוני שאת ההנאה נשאב בסופו של דבר מהתוצאה – האוכל עצמו.

      סדנאות בישול בצפון יכולות להתאים לסוגים שונים של אירועים או גם סתם להשלמת אטרקציה לטיול. הסדנא יכולה להתאים לעובדים ביום גיבוש, כמתנת יום הולדת לבן/לבת הזוג, מתנת יום נישואין מגניבה להורים, מתנה לחגיגת בר/בת מצווה וכו'. כשאנו בוחרים סדנא בישול חשוב להתאים את הסדנא לאופי המשתתפים. במידה ומוזמננו הוא רוב גדול של צמחונים, נבחר בסדנה צמחונית המערבת ירקות טריים ורעננים, או אם אתם חובבי בשר תוכלו להתאים לעצמכם סדנא בשרית ועסיסית שתשמש לכם כחוויה קולינרית עם טעם שלא תשכחו. במידה ונמצאים אנשים חולי סכרת עדיף לא לבחור בסדנה להכנת קינוחים ודברים מתוקים.

      סדנאות בישול בצפון – סדנאות בישול מאלפות

      הסדנאות המאלפות המועברות מבית חברת שירת הסירים פותחות בפניכם עולם קולינרי שלם. בזכותן תוכלו לאכול ארוחות גורמה שהכנתם בעצמכם, בעודכם יושבים במרפסת הפרטית שלכם הצופה אל הים. כמו כן, אתם מוזמנים להתעניין בסדנאות המועברות על ידי השף ירון חן – וליהנות מחוויה מרשימה ובלתי נשכחת.

      קידום אתרי אינטרנט