Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    ייעוץ קולינרי למסעדות

    שף ירון חן עוסק בתחום ייעוץ קולינרי למסעדות והבעלים של החברה שירת הסירים. השף עוסק בבישול במשך שנים רבות, מאז שהחל לעבוד כסטודנט במסעדה תל אביבית. היום ניתן לפגוש את ירון במגוון רחב של סדנאות שהוא מעביר, כדוגמת סדנאות גורמה, סדנאות בשר או סדנאות שבהן לומדים המשתתפים להכין אוכל טעים שהוא גם בריא. אך מעבר לכך, לשף ירון חן יש את כל מה שדרוש כדי להציל מסעדה מסגירה ולסייע לה להתקדם בשוק המסעדות התחרותי והבלתי מתפשר.

    ייעוץ קולינרי למסעדות – איך זה עובד?

    הייעוץ הקולינרי הוא עניין של תהליך הכולל כמה שלבים עיקריים:

    • שלב הפגישה – בשלב הראשוני הזה נפגש היועץ הקולינרי כדי להכיר את המסעדה. האם מדובר מסעדה שמגישה מאכלים בשריים או חלביים? מיהו קהל היעד שלה? אילו מנות היא מגישה לסועדים? רק לאחר שהיועץ הקולינרי מבצע היכרות עמוקה עם בעל המסעדה והמסעדה עצמה, ניתן לעבור לשלב הבא.
    • הצבת יעדים – בשלב זה עורכים תכנית ומציבים יעדים. בין אם מדובר במסעדה חדשה בראשית דרכה שרוצה להגדיל את מאגר הלקוחות שלה, ובין אם במסעדה ותיקה שהגיעה לפרשת דרכים ומעוניינת להשאיר לקוחות ותיקים ולגייס חדשים, היועץ הקולינרי בוחן את כל האפשרויות ומתכנן את התכנית הספציפית עבור המסעדה.
    • יוצאים לפעולה – לאחר שכל היעדים ברורים, היועץ הקולינרי ובעל המסעדה יוצאים לדרך: משדרגים את המנות, קונים כלים חדשים, מקפידים על רכישת מוצרים טריים בלבד, מוסיפים מנות חדשות לתפריט והיד עוד נטויה.

    מיהו היועץ המתאים לי?

    ייעוץ קולינארי למסעדות הוא לא עניין של מה בכך. כל בעל מסעדה רוצה לדעת שלצדו עומד האדם הנכון שינחה אותו לקראת המטרה הנכונה עבורו. משום כך, אם אתם מרגישים שאתם זקוקים ליועץ קולינרי שיעשה סדר בבלגן, אל תמהרו לבחור את איש המקצוע הראשון שאת שמו אתם רואים בגוגל. קחו נשימה והתחילו לאסוף מידע באינטרנט על היועצים הקולינריים המתמחים בייעוץ למסעדות. בשלב הראשוני זה לא יהיה קל, משום שאתם תוצפו במידע רב, אך אט אט תתחילו לסנן את היועצים הבלתי מתאימים לכם ותבחרו את היועץ שילווה אתכם לאורך כל התהליך.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      שף פרטי עד הבית

      מרגישים כיצד השגרה היום יומית מחלחלת אט אט אל חייכם? רוצים להכניס קצת צבע לחיים? ארוחת שף פרטי עד הבית מבית שירת הסירים היא רעיון...

      המשיכו לקרוא >

      תפריט חלבי

      תפריט גורמה ייחודי לחמים על בסיס מחמצת עם מתבלי הבית ראשונות לבחירה 4 מתוך 6 סלט דלעת חמוציות – דלעת טרייה קצוצה דק, חמוציות אדומות ואגוזי פקאן קלויים...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרי אינטרנט