Facebook Whatsapp Instagram

מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    סדנת שף

    סדנת שף מיועדת לבוגרים ולצעירים כאחד המעוניינים להתעמק בתחום הבישול. נהנים לבקר במסעדת שף איטלקייה? צופים באופן קבוע בשף האהוב עליכם בטלוויזיה? כך או כך, כדי להבין את היטב את המרכיבים השונים ואת הרקע העומד מאחורי המנה, מומלץ להשתתף בסדנת השף של "שירת הסירים" בניהולו של השף עתיר הניסיון ירון חן.

    בילוי במסעדות הוא חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי של ישראל. רבים מאתנו הולכים שלב נוסף, ומבקרים בערים שונות בארץ – ואף בעולם כדי להתוודע למסעדות גורמה. במקביל, ובכדי להכניס את מנות האיכות הללו לשגרת יומנו – בין אם מדובר בארוחת צהריים מאוחרת בבית או ארוחת ערב אצל חברים, מומלץ להשתתף בסדנת שף – בסופה תרכשו כלים חשובים לחיים.

    לאור התפתחות תחום הקולינריה הישראלי, נוצרו סדנאות בישול רבות; סדנאות הנותנות מענה על צרכי הקהל לבשל – ובמקצועיות. גם אתם חולמים לבשל את מנת הגורמה האהובה עליכם? בהתאם למטבח, כך תוכלו למקד את החיפוש ולמצוא את סדנת הבישול המתאימה עבורכם. בין אם אתם מתלהבים מהמטבח האסיאתי ובין אם אתם נהנים לאכול מהמטבח האיטלקי, תוכלו לבחור ממגוון מנות אותן תלמדו להכין כהלכה על ידי שף.

    לאחר שתתמקדו במטבח הרלוונטי, תבנו את תפריט הסדנה; תפריט המבוסס על מספר חלקים: החלק הראשון כולל מנות ראשונות – החל מסלט ייחודי, או שמא רול וייטנאמי – מנה קלילה זו תשדרג כל ארוחת מלכים. בהמשך, תעברו למנות העיקריות. נהנים ממנת בשרים איכותית? מתעניינים בדרכי הכנת הפסטה השונים? חלק זה הוא מהותי לא פחות. לסיום, וכאשר מדובר בחלק הקינוחים, עומדים בפניכם הפיתויים המרשימים ביותר: החל מעוגת גבינה עמוסה כל טוב ועד פנקוטה ומוס – מנות אלו ועוד תלמדו להכין כנדרש.

    ללמוד מהטובים ביותר

    בישול הוא לא עניין של מה בכך. בהתאם, בבואכם לארח את חבריכם, רצוי ללמוד ראשית על הדקויות השונות שבהכנת המנה הראשונה, העיקרית והקינוח – בהדרכתו של שף. ירון חן, בעל "שירת הסירים", מחזיק בניסיון רב בתחום ההדרכות וסדנאות הבישול.

    מעוניינים בחוויה קולינרית איכותית? הגעתם לשף הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      מידע שיעניין אותך

      תוכן מקצועי נוספים

      תפריט חלבי

      תפריט גורמה ייחודי לחמים על בסיס מחמצת עם מתבלי הבית ראשונות לבחירה 4 מתוך 6 סלט דלעת חמוציות – דלעת טרייה קצוצה דק, חמוציות אדומות ואגוזי פקאן קלויים...

      המשיכו לקרוא >

      סדנת שף – ללמוד לבשל כראוי

      סדנת שף הפכה להיות טרנד מבוקש בתרבות הישראלית בשנים האחרונות. זהו רעיון מעולה להפעלות, חגיגות ימי הולדת, אירועים וערבי גיבוש לצוותים. אם אתם מחפשים בילוי איכותי ומעניין עם הילדים בשבתות, חברים או אנשי צוות. חברת שירת הסירים כאן כדי לתת לכם את המענה המקצועי ביותר בתחום הקולינריה הישראלית.

      מתי מומלץ להזמין סדנת שף?

      סדנאות שף מתאימות, למעשה, לכל סוג של מאורע. הן יכולות להיות מוענקות לאחד מבני הזוג בתור מתנת נישואין, למשל – החוויה המשותפת משפרת את הזוגיות עוד יותר. ניתן בהחלט לציין גם יום הולדת של אדם קרוב אחר בהזמנתו לסדנא.

      גם בעולם העסקי נעשה שימוש לא מבוטל בסדנאות שף. הן מהוות כלי גיבוש מצוין לכל צוות עובדים, אשר מתנסים בעבודה משותפת, מנהיגות, חלוקת תפקידים וכן הלאה. באותה מידה, הסדנאות יאפיינו גם לא מעט ערבי חברה או קידום מכירות, ויהוו האטרקציה העיקרית בהם. לעיתים, הבידור הופך למרכזי אפילו יותר: חברות מסוימות מציעות מופעי שף מבדרים (כולל הכנת הארוחה, כמובן), מופעי קריוקי בסיום הסדנה ועוד.

      למעשה אין זמן מוגדר וקבוע מראש להזמנת הסדנא, הסדנא תהיה רלוונטית בכל מאורע בין אם הוא מיוחד או בין אם הוא שגרתי. המטרה היא לחוות, ליצור ולהנות יחד וכמובן לאכול אוכל טוב מגוון ועשיר בטעמים. יש להתחשב בכך שלכל משתתף קיים טעם אישי ועל כן צריך להתחשב בטעמם של כל אחד מהמשתתפים ולבחור במטבח שמתאים ומקובל על כולם.

      אוכל כתרבות הפנאי שלנו

      אין ספק שבילוי במסעדות הוא חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי של ישראל. רבים מאתנו הולכים שלב נוסף, ומבקרים בערים שונות בארץ – ואף בעולם כדי להתוודע למסעדות גורמה. במקביל, ובכדי להכניס את מנות האיכות הללו לשגרת יומנו – בין אם מדובר בארוחת צהרים מאוחרת בבית או ארוחת ערב אצל חברים, מומלץ להשתתף בסדנת שף מבית חברת שירת הסירים – אשר בסופה תרכשו כלים חשובים לחיים ותהנו מחוויה קולינרית של פעם בחיים.

      סדנת שף איכותית

      חברת "שירת הסירים" שמחה להזמין אתכם אל סדנת שף ייחודית ומרתקת אשר תועבר על ידי השף ירון חן. כעת תוכלו גם אתם ללמוד את כל סודותיו של המטבח ולהתנסות בסדנה מעשית וטעימה במיוחד. בין הסדנאות המיוחדות מהן תוכלו גם אתם ליהנות, נוכל למרות את הבאות:

      • סדנה בישול גלילית חלבית
      • סדנת בישול איטלקית
      • סדנת בישול גלילית
      • סדנת בשר והמבורגר
      • סדנת ברנצ'
      • סדנאות בישול גורמה ייחודיות

      סדנת שף חווייתית ובלתי נשכחת

      בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתחילים להתעניין בעולם הקולינריה על כל תחומיו. כך שאין זה מפתיע כי רבים בוחרים לקחת חלק בסדנת שף מקצועית וחווייתית אשר תחשוף אותם לטעמים מיוחדים וחדשים ותעניק לכם את מיומנויות הבישול אשר תוכלו ליישם גם לאחר סיומה של הסדנה.

      • קרניסטים? זו הסדנה בעבורכם! אם אתם מחפשים אחר חגיגת הבשרים הגדולה והעסיסית ביותר, הרי שבסדנה זו תוכלו להכיר מקרוב את הנתחים השונים, את דרכי ההכנה השונות ואף לנעוץ בהם שיניים בתאווה גדולה.
      • פסטה היא סימן לאהבה אמיתית – המטבח האיטלקי מעמיד בפניכם מגוון רחב של אפשרויות. בואו לשחק עם בצק ולגלות את סודותיו של המטבח האיטלקי החושני והטעים.
      • טבעוני זה הכי הכי – הטבעונות הפכה להרבה יותר מאשר טרנד חולף. רבים אימצו אותה כדרך חיים וכעת גם אתם יכולים להכיר אותה מקרוב. הכירו את הדרך היעילה לבניית תפריט טבעוני והדרך לטבען מנות שונות. כי מטבח איכותי וטעים יכול בהחלט להיות גם בריא ומזין.
      • אוכל הרחוב שכבש את העולם – אל תוותרו על ההזדמנות להתנסות בהכנת אוכל רחוב מכל קצוות התבל. הכירו את הספרינג רול ואת מקורו, התענגו על סלופי ג'ו עסיסי ותשאירו מקום גם לצ'ורוס מתקתק וטעים במיוחד.

      סדנאות בישול לכל אדם

      מתכננים מפגש משפחתי? רוצים להתנסות בפעילות מיוחדת עם החברים הקרובים ביותר? ואולי אתם רוצים לקחת חלק בחוויה מיוחד עם בן או בת הזוג? כך או כך, סדנאות הבישול של חברת "שירת הסירים" יתאימו למגוון רחב של אנשים, כשהמשותף לכולם הוא העובדה כי הם אוהבים אוכל ורוצים להתנסות בהכנתו ובאכילתו. צרו קשר עם חברתנו עוד היום ונשמח לענות על כל שאלה בנוגע לסדנאות השונות.

      קידום אתרי אינטרנט